English

پلیس راهور اعلام کرد:

۵ نقطه کشور تعطیلات آخر هفته محدود می‌شوند

پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو را اعلام کرد؛ به این ترتیب تردد انواع وسایل نقلیه درروزهای 5 شنبه و جمعه از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

۵ نقطه کشور تعطیلات آخر هفته محدود می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با دریافت آخرین گزارش‌های ترافیکی وضعیت و محدودیت‌های ترافیکی برخی از محورها را اعلام کرد.

بر این اساس در آزادراه قزوین-کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، آزادراه کرج-تهران (پل فردیس تا پل کلاک) و محور شهریار-تهران (سه راهی شهر قدس) ترافیک مشاهده می‌شود.

این در حالی است که در سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

محدودیت‌های ترافیکی

۱- تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۰ اسفند از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲) محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع هستند.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۶ تا ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳) محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ اسفند از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

۴) محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

۵) محور قم

تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند تا ساعت ۱۸۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ اسفند از:

الف- میدان ۷۲ تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (روی پل میدان ۷۲ تن به سمت اتوبان قم کاشان) تردد کنند.

ب- عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت میدان ۷۲ تن ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنار گذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی (ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم تهران و سلفچگان) تردد کنند.

ج – جاده قدیم کاشان - قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان - قم) تردد کنند.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه