English

شرط واگذاری مسکن به آتش نشانان تهرانی تشریح شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: مسکن آتش نشانان به کارکنانی تعلق میگیرد که بالاى ٥ سال سابقه دارند و داراى بالاترین سنوات خدمتى هستند،

شرط واگذاری مسکن به آتش نشانان تهرانی تشریح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ظهر امروز مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان شهرداری تهران در حاشیه بیست و ششمین پویش امید و افتخار و با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، قدرت الله محمدی رییس سازمان آتش نشانی و تعدادی از مدیران شهری و پرسنل سازمان آتش نشانی برگزار شد. 

قدرت الله محمدى مدیرعامل سازمان آتش نشانى شهردارى تهران با بیان اینکه بررسى مشکلات آتش نشانان از روز اول در دستور کار قرار گرفته است گفت: راهکار و حل همه مشکلات به مسکن مربوط مى شود که اگر حل شود، ١٨ مشکل دیگر رفع مى شود همچنین از ٥٣٠٠ نفر از کارمندان حدود ٤ هزار فاقد مسکن بودند و مستاجر هستند.

محمدی تصریح کرد: یک سوم از حقوق دریافتى این افراد هزینه ودیعه مسکن آن‌ها می‌شود، بهترین فرمول و روشى که مى شود مسکن به کارمندان تحویل داد، ورود بخش خصوصى است.

وی خاطر نشان کرد: نحوه واگذارى مسکن به افرادى است که بالاى ٥ سال سابقه دارند و داراى بالاترین سنوات خدمتى هستند، البته ظرف ٦ ماه باید عملیات اجرایى ٤ هزار واحد مسکن انجام شود.

محمدی افزود: با توجه به تاکید شهردار برای رفع این مشکل، موضوع را پیگیری کردیم و ساخت ۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان آتش نشانی هدف گذاری شده است. با توجه به اینکه تجربه نشان داده که تعاونی های مسکن در تولید مسکن ناکام می مانند، بهترین روش برای حل این مشکل، ورود بخش خصوصی است. مطمئنیم که ظرف ۱۸ تا ۲۰ ماه مسکن کارکنان آتش نشانی تحویل می شود.

محمدی ادامه داد: در بحث نحوه واگذاری، این واگذاری برای کارکنان ۵ سال خدمت به بالا است و اولویت بندی بر اساس سنوات خدمتی است. اولین پروژه از ساخت ۴ هزار واحد مسکونی امروز کلید می خورد و پروژه بعدی تا قبل از پایان سال در حکیمیه و تهرانپارس شروع می شود و ظرف ۶ ماه باید ساخت همه ۴ هزار واحد شروع شود و بعد از ۱۸ تا ۲۰ ماه کارکنان آتش نشانی صاحب مسکن شوند.

وی در پایان از مدیران موقوفه مروی برای در اختیار قراردادن زمین جهت ساخت مسکن در این پروژه تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه