English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

هدیه روز پدر چه بخریم؟

بیشتر افراد برای کادوی روز پدر و هدیه روز مرد دچار سردرگمی می‌شوند اما در آخر ممکن است هدایایی رو بخرند که معمولا کاربرد مفید و خاصی ندارند.

هدیه روز پدر چه بخریم؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، روز پدر فرصت بسیار مغتنمی محسوب می‌شود که می‌توانیم در آن روز با تهیه کادو برای مرد به مردان مهم زندگی‌مان این را اعلام کنیم که تا چه اندازه وجودشان در زندگی ما مهم و تاثیرگذار است.

فرقی نمی‌کند که این مرد مهم پدر ما باشد یا همسر و برادرمان. به هر حال مردان در هر سن و سال و شرایطی که باشند نیاز به محبت، توجه و ابزار علاقه دارند تا روانشان را از خستگی و فشار روزگار بشویند و با انرژی و روحیه بهتر دوباره به قلب مشکلات بتازند و تلاش کنند.

 

گوشی موبایل و لوازم جانبی

پیش از این پدرها در مقابل تکنولوژی مقاومت می‌کردند. اما حالا نود درصدشان در گروه‌های تلگرامی عضو هستند و با بقیه‌ی اعضای خانواده از طریق گوشی‌های موبایل‌شان معاشرت می‌کنند.

چرم

ست کامل چرمی

ست کامل چرمی می‌تواند مجموعه‌ای از کمربند، دستکش، کیف پول، جاکارتی و جاسوئیچی چرمی باشد. البته این ترکیب که لاکچری‌ترین کادو روز پدر را می‌سازد می‌تواند با اندکی تغییر همراه باشد. مثلاً چون آقایان کمتر از دستکش استفاده می‌کنند، می‌توانید این گزینه را از ست حذف و کیف موبایل چرمی یا را جایگزین آن کنید.

 

ست لوازم بهداشتی و پیرایش مردانه

این هدیه از آن دست هدیه هایی محسوب می‌شود که بسیار مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد. همیشه نباید هدیه شما سالهای سال باقی بماند. همین که طرف مقابل تان از هدیه ای که گرفته احساس رضایت کند و تا مدت زمانی هرچند کوتاه از آن استفاده کند باعث خوشحالی است.

 

ساعت کلاسیک یا هوشمند

یکی از اکسسوری‌های مهمی که اغلب مردان همیشه از آن استفاده می‌کنند، ساعت است. اگر پدر یا همسر شما به ساعت‌های کلاسیک عقربه‌ای علاقه‌مند است و دوست دارد مدل‌های متنوعی از ساعت را داشته باشد، بازار پر از انواع ساعت با برند‌های مختلف و شکل‌های متفاوت است که نیاز هر سلیقه‌ای را تأمین می‌کند.

اما اگر همسر شما جوان و پر مشغله است یا پدر به روزی دارید که از اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مربوط به سلامت زیاد استفاده می‌کند، می‌توانید برای آن‌ها ساعت هوشمند بخرید.

عطر

عطر یا ادکلن

بخشی از خوش‌پوشی آقایان به بوی ادکلن‌شان برمی‌گردد.

 

ملزومات مورد نیاز ماشین

می توانید یک مجموعه از وسایل مورد نیاز در ماشین راتهیه کنید و به پدرتان هدیه دهید. مثلا صندلی های جمع و جور سفری، جعبه کمک های اولیه، جای سی دی موسیقی و … همه می‌توانند انتخاب های خوب و مقرون به صرفه ای باشند.

 

کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی

برای پدر، همسر یا برادری که روزانه ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کند کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد.

 

هدفون یا هندزفری

این دو جزو بهترین پیشنهاد‌های خرید هدیه روز مرد برای پدران یا همسران است. به ویژه این که می‎توان مدل‌های بسیار متنوع با برند‌های مختلف و طیف قیمتی گسترده‌ای از آن‌ها را فروشگاه‌ها یافت که هر کدام کارایی‌های مختلفی دارند.

 

بلیط سفر به یکی از شهرهای ایران

فکرش را بکنید یک بلیط سفر به شهری که پدرتان همیشه دوست داشته به آنجا برود.

 

بیشتر بخوانید:

هدیه روز مادر چی بخریم؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه