English

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش:

۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان در کشور وجود دارد

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش گفت: نزدیک به ۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان داریم و در صدد تربیت جهادگرانی در حوزه‌هایی چون تربیت معنوی خانواده، تربیت شهروندی خانواده، تربیت جنسی خانواده و جهادگران تبیین یعنی دشمن شناسی هستیم.

۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، شهلا باقری در نشست وزیر آموزش و پرورش با وزرای آموزش، خانواده و جوانان جمهوری نیکاراگوئه که در دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه ظرفیتی داریم که می‌توانیم خانواده‌ها را در خدمت تربیت قرار دهیم گفت: قریب به ۱۰۰ هزار انجمن اولیاء و مربیان داریم و معتقدیم خانواده طبیعی‌ترین واحد پیوند فرد به جامعه است.

وی افزود: خداوند رابطه مبتنی بر مهر و کشش مبتنی بر عشق را در این واحد قرار داده و باید از این ظرفیت طبیعی استفاده کنیم.

باقری با بیان اینکه پیشنهاد مشخص ما این است که محور مقاومت را بر پایه ظرفیت‌های خانواده محور تقویت کنیم گفت: پیشنهاد ما مقوله مقاومت خانواده محور است و به دنبال تبیین و پررنگ کردن نقش خانواده در مقاومت بیشتر اعضاء در مقابل استکبار هستیم و مایلیم با همدیگر در این زمینه همکاری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اضافه کرد: ما در صدد تربیت جهادگرانی در حوزه‌هایی چون تربیت معنوی خانواده، تربیت شهروندی خانواده، تربیت جنسی خانواده و جهادگران تبیین یعنی دشمن شناسی هستیم و می‌توانیم در این زمینه شبکه سازی کنیم.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه