English

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی:

امروزه مدارس با حضور گروه‌های مردمی موفق هستند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: امروزه مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه‌های جهادی و مردمی را فراهم می‌کنند.

امروزه مدارس با حضور گروه‌های مردمی موفق هستند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد محمود زاده با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش کشور خاطر نشان کرد: مسئله نیروی انسانی با توجه به نقشی که در توسعه و گسترش انقلاب اسلامی دارد از اهمیت بالایی برخوردار است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به صراحت به آن اشاره شده است.

وی افزود: نیروی انسانی موجب تمدن سازی خواهد بود و حال و آینده نظام جمهوری اسلامی در داخل کلاس‌های درس و با وجود نیروی انسانی و معلمان توانمند ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش موفق و پیشرو نیازمند مشارکت همگانی است.

وی افزود: همه ارکانی که به نحوی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در امر تعلیم و تربیت دخیل هستند، اعم از خانه، مدرسه، اولیا، رسانه‌ها و اصحاب رسانه باید با هم‌افزایی و هم‌گرایی در راستای انجام مفاد سند تحول بنیادین به عنوان نسخه شفا بخش آموزش و پرورش به همکاری و تعامل بپردازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروزه مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه‌های جهادی و مردمی را فراهم می‌کنند.

محمودزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه دولت در راستای تربیت تمام ساحتی، شوراهای آموزش و پرورش با رویکرد تحولی نسبت به قانون شوراهای آموزش و پرورش برای تأثیرگذاری بیشتر در حوزه‌های نرم افزاری و تربیتی و اتخاذ برنامه‌های تربیتی به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: مدارس و مراکز غیردولتی خدمات فرصت‌ها و ظرفیت بی‌نظیری در حوزه‌های گوناگون تعلیم و تربیت را برای آموزش و پرورش کشور ایجاد کرده است که همسو با اهداف سند تحول بنیادین در عرصه‌های مختلف تربیتی مشغول فعالیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه