English

پلیس راهور و هلال احمر برای اجرای طرح امداد نوروزی رایزنی کردند

رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.

پلیس راهور و هلال احمر برای اجرای طرح امداد نوروزی رایزنی کردند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال احمر با یکدیگر دیدار و در خصوص امدادرسانی در جاده‌های کشور و همچنین برنامه‌ریزی و هم‌افزایی برای پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در ایام نوروز، همفکری و تبادل نظر کردند.

در این دیدار سردار هادیان‌فر از حضور پررنگ تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در جاده‌ها قدردانی کرد و گفت: در سال‌های گذشته و امسال طرح‌های امدادی هلال‌احمر، حضور نیروهای عملیاتی این جمعیت در جاده‌ها را افزایش داده و این افزایش ظرفیت در ایام خاص چون عید نوروز نشان‌دهنده درایت و مسئولیت‌پذیری هلال‌احمر است.

رئیس پلیس راهور افزود: حضور به موقع هلال احمری‌ها را بارها دیده‌ام. نمونه بارز آن، عملیات اربعین بود که در محورهای مواصلاتی غرب کشور در همه جا آن‌ها را دیدم و تاثیر حضورشان مشهود بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار تاکید کرد: با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول می‌توان علاوه بر فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از تصادفات، در روند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان نیز موثر واقع شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به کاهش تصادفات و تلفات آن است اما برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی در پایگاه‌های امدادی در حال خدمت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه