English

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا:

طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی که دارای شرایط ترخیص می باشند تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد.

طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سرهنگ ابراهیم پور رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه ملی اجتماعی طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی که دارای شرایط ترخیص باشند تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد.

وی افزود: در این خصوص به تمامی دفاتر پلیس +10، شعب اجرائیات استان و شهرستان های تابعه ابلاغ گردیده است تا اطلاع ثاتوی نسبت به تقسیط تخلفات و ترخیص خودروهای توقیفی اقدام نمایند.

سرهنگ ابراهیم پور درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ ها نیز گفت: با رایزنی ها و پیگیری هایی که انجام دادیم، نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ سال 1394 که مصوب هئیت وزیران بود انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج، به گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا همکارانمان شرایط را به گونه ای پیش بینی کردند که مالکان خودروهای توقیفی در پارکینگ ها با کمترین زحمت و با بالاترین سرعت نسبت به ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه