English

آموزش های سامانه نمایشگاه مجازی باما HSE برای پیشگیری از تخلفات رانندگی

سامانه نمایشگاه مجازی باما HSE با مدیر مسئولی محمد تقی قانعیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد آموزش های متعددی را در زمینه حرفه ای خود برگزاری می کند که اغلب مخاطبان آن دانشجویان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان و کارشناسان HSE هستند.

آموزش های سامانه نمایشگاه مجازی باما HSE  برای پیشگیری از تخلفات رانندگی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حوادث ترافیکی اولین علت مرگهای ناشی از حوادث است.تخلفات رانندگی همواره یکی از علل بروز حوادث ترافیکی در همۀ جوامع است. در بروز تخلفات رانندگی، عوامل محیطی کنترلی دخیل هستند. اما علل انسانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل، موجب بیشترین میزان تخلفات و تصادفات است. این عامل، بااصلاح رفتارهای فردی واجتماعی،تاحدودزیادی قابل پیشگیری است. سامانه نمایشگاه مجازی باما HSE اقدام به برگزاری دوره های آموزشی رایگان مرتبط با ایمنی، بهداشت، محیط زیست (HSE) نموده که بر اکثر موارد فیلم رایگان این دوره های آموزشی در سایت نمایشگاه مجازی باما HSE به آدرسhttp://www.bamahse.com/workshops در اختیار عموم مردم قرارمی گیرد.

یکی از دوره های عام المنفعه که در تاریخ 4 مردادماه 1401 ساعت19 - 21 توسط نمایشگاه مجازی باما HSE برگزار می گردد دوره آموزشی " آشنایی با تجهیزات نجات در سوانح جاده ای و ترافیکی "  با حضور جناب مهندس حمیدرضا سلیمان نژاد، مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی امداد و نجات در جاده، مدرس تخصصی جستجو و نجات در آوار می باشد.

 مهم ترین سرفصل های این دوره شامل موارد زیر هستند :

•    شناخت تجهیزات هیدرولیک

•    شناخت تجهیزات پنوماتیک

•    اصول کار با تجهیزات نجات

•    ملاحظات ایمنی در استفاده از تجهیزات نجات

جهت ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی ایمنی رایگان روی لینک زیر کلیک کنید:

http://bamahse.com/link/EO8X9B

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه