English

عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرگزاری موج:

بی توجهی به مطالبات فرهنگی ما را از ارزش های چند هزار ساله دور میکند

نادعلی گفت: همواره رسیدگی به امور فرهنگی در انتهای مطالبات و رسیدگی ها قرار می گرفت اما در تلاشیم در بازدید های چهارشنبه های فرهنگی امور فرهنگی شهر را مورد توجه ویژه قرار دهیم چراکه بی توجهی به این مورد ما را از آرمان ها و ارزش های اندوخته چند هزار ساله دور می کند.

بی توجهی به مطالبات فرهنگی ما را از ارزش های چند هزار ساله دور میکند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، صبح امروز علیرضا نادعلی سخنگو و عضو شورای شهر تهران به مناسبت برگزاری  چهارشنبه های فرهنگی از منطقه ۱۷ شهرداری تهران بازدید کردند.

در این بازدید غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ تهران به همراه هیت همراهان، نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

نادعلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در بازدید از مرکز توانمندسازی کوثر (برادران شهید حسنی) هدف برگزاری از بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی در پایتخت را اینگونه برشمردند که همواره رسیدگی به امور فرهنگی در انتهای مطالبات و رسیدگی ها قرار می گرفت اما در تلاشیم در بازدید های چهارشنبه های فرهنگی، امور فرهنگی شهر را مورد توجه ویژه قرار دهیم چراکه بی توجهی به این مورد ما را از آرمان ها و ارزش های اندوخته چند هزار ساله دور می کند.

نایب رئیس محترم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد تا کنون از ۷ منطقه شهری تهران( مناطق ۱۵،۷،۳،۵،۲۰،۹،۱۷) بازدید شده است که خوشبختانه عمده مشکلات و مطالبات به نتیجه مطلوب رسیده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بخشی از مشکلات به جهت بررسی و حل در صحن شورا بازگو شده و بخش دیگر آن، پس از مورد توجه قرار گرفتن در این بازدید توسط شهرداری ها و نخبگان همان منطقه، در اولویت رفع مشکل قرار گرفته است.

علیرضا نادعلی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه