English

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی / مسافران بازگشت را به امروز موکول نکنند

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی خبر داد و گفت: از ساعت ۱۳ امروز، جاده چالوس و هراز از سمت شمال به سمت کرج و رودهن یکطرفه خواهد شد.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی / مسافران بازگشت را به امروز موکول نکنند

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره وضعیت ترافیک جاده های کشور با توجه به اتمام تعطیلات گفت: ترافیک در باند شمال به جنوب محور هراز(محدوده های پنجاب و تونل شماره یک), باند شمال به جنوب محور رشت - قزوین(محدوده های رودبار و منجیل) پرحجم و نیمه سنگین و شمال به جنوب محور کرج - چالوس(محدوده های دزدبن و تونل کندوان) پرحجم و روان گزارش شد.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است؛ گفت: امروز ترافیک در بسیاری از محورها سنگین خواهد بود و درخواست ما این است که شهروندان بازگشت خود را به امروز موکول نکنند.

به گفته سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از ساعت ۱۳ امروز، جاده چالوس و هراز از سمت شمال به سمت کرج و رودهن یکطرفه خواهد شد.

 

*خستگی و خواب‌آلودگی همچنان قربانی می گیرد

گفتنی است؛ سرهنگ رحمانی چندی پیش خستگی را عامل اصلی تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در محورهای شمالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل ترافیک شدید، افراد توان گرفتن سبقت غیر مجاز را نداشته و حوادثی که به ثبت رسیده بیشتر به دلیل خستگی و خواب آلودگی افراد بوده است. وی تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر در حین سفر دچار خستگی و خواب آلودگی شدند، مدتی را استراحت کرده و پس از آن به سفر خود ادامه دهند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه