English

ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور اجرا شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور خبر داد.

ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا مقیمی اعلام کرد: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سال ۱۳۹۹ به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی استان ها در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

مقیمی اضافه کرد: در این طرح ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه