English

تصمیم گیری مجدد درخصوص نحوه فعالیت مدارس تکذیب شد

دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش، شایعه «تصمیم دیگر درباره مدارس» که از زبان وزیر آموزش و پرورش در برخی رسانه ها منتشر شده است را تکذیب کرد.

تصمیم گیری مجدد درخصوص نحوه فعالیت مدارس تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج،‫ دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای شایعه «تصمیم دیگر درباره  مدارس» که اخیرا در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد و نوشت: «اخیرا در برخی خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطالبی به نقل از وزیر آموزش و پرورش منتشر شده است مبنی بر اینکه «ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در مورد مدارس گرفته شود»که نادرست است.

سیاست آموزش و پرورش در مورد نحوه فعالیت مدارس و آموزش دانش آموزان کاملا مشخص و آشکار است و بیان این موضوعات، شایعه بوده و قویا تکذیب می‌شود.

در تصمیمات ستادملی مقابله با کرونا و آموزش و پرورش، امنیت جسمی و روحی و سلامت معلمان و دانش‌آموزان، اصل خدشه ناپذیر است و ترجیح و اولویت این وزارتخانه در سال تحصیلی پیش‌رو، آموزش حضوری است هرچند که غیرالزامی بودن حضور دانش‌آموزان مورد تاکید است و امکان انتخاب آموزش حضوری و یا غیرحضوری(شاد -تلویزیون) برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از طریق پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی پیگیری کنند».

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه