English

زنگ آغاز سال تحصیلی در کشور به صدا در آمد

زنگ آغاز سال تحصیلی در کشور دو هفته زودتر از سال های گذشته با اعلام رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به صدا در آمد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در کشور به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری موج، زنگ آغاز سال تحصیلی در نیمه دوم شهریور و دو هفته زودتر از رویه سال‌های گذشته با اعلام رئیس‌جمهور و توسط وزیر آموزش و پرورش به صدا در آمد. دانش‌آموزان، امروز در شرایطی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که کرونا موجب شد، سال تحصیلی گذشته با تعطیلات متعددی مواجه شود و سال تحصیلی جدید نیز دو هفته زودتر آغاز شود.

امسال بنا بر گفته وزیر آموزش و پرورش ، آغاز سال تحصیلی در تمام مناطق سفید، زرد و قرمز به یک شکل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اصل آموزش حضوری از امروز آغاز شد؛ آموزش‌های حضوری، تلویزیونی و مجازی از روش‌های آموزشی است که امسال به طور توأمان ارائه می‌شود.

بر اساس مصوبه هشتصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که در تاریخ 27 دی ماه سال 90 تصویب شد، ضمن تأکید بر ضرورت تحقق اهداف تعلیم و تربیت، صیانت از برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس و پاسداشت مناسبت ها و رویدادهای ملی ـ اسلامی، نواختن زنگ سراسری مناسبت های ملی ـ اسلامی در مدارس کشور ساماندهی شد.

طبق این مصوبه مقرر شده است در طول سال تحصیلی فقط 3 زنگ خاص به صورت همزمان در مدارس کشور در 3 مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس (اول مهر)، روز دانش آموز و استکبار ستیزی (13 آبان) و زنگ انقلاب اسلامی (12 بهمن) نواخته شود.

بر این اساس امروز زنگ ایثار و شهادت نیز همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور نواخته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی