English

راهکار تکراری مسئولین در مواجهه با آلودگی هوا/ مدارس تهران تعطیل می‌ شود؟

با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی در خصوص آلودگی هوا و میزان بالای آلایندگی هوا در روزهای آتی احتمال تعطیلی مدارس زیاد است، راهکاری که به نظر میرسد تنها راهکار مسئولین در زمان بحران آلودگی هواست

راهکار تکراری مسئولین در مواجهه با آلودگی هوا/ مدارس تهران تعطیل می‌ شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران در 24 ساعت گذشته 109 اعلام شده است و این در حالیست که شاخص آلودگی هوای تهران هم اینک بر روی عدد 117 است و هوای تهران برای گروهای حساس ناسالم گزارش شده است.

سازمان هواشناسی نیز روز گذشته در اخطاریه اعلام کرد که غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از امروز افزایش می‌ یابد و این وضعیت تا چهارشنبه ۴ دی ماه ادامه می‌ یابد.

با توجه به اینکه از روز 20 آذر ماه، به مدت شش روز هوای تهران آلوده بود و بر اساس تصمیم کمیته اضطرار چندین مرتبه تمامی مدارس این استان در همه مقاطع و مراکز دانشگاهی به جز شهرستان‌های فیروزکوه، ‌دماوند و پردیس تعطیل شده است و همچنین با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی در خصوص آلودگی هوا و میزان بالای آلایندگی هوا در روزهای آتی حال باید دید تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس چیست؟

راهکاری که به نظر میرسد تنها راهکار مسئولین در زمان بحران آلودگی هواست و سالهاست اجرای آن نه نتیجه ای داده و نه از آلودگی هوا کم کرده است.

به گزارش موج، با توجه به اینکه شب یلدا هم نزدیک است و همه خانواده ها براساس آداب و رسوم در این شب کنار هم جمع می شوند و بسیاری از خانواده ها که در تهران زندگی می کنند شهرستانی هستند اگر تعطیل شوند می توانند در جمع خانواده باشند بهتر نیست به جای یک روز یک روز تعطیل کردن به فکر سلامت تمام اقشار جامعه بود و  با اعلام چند روز تعطیلی مردم را از تهران خارج کرده تا غلظت آلاینده‌ های جوی کمی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

آیا مدارس تهران ۳۰ آذر و ۱ دی تعطیل هستند؟

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز برگزار می شود

کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس تصمیم‌ گیری می کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه