English

تبلیغات محیطی در شهر تهران ساماندهی می شود

کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر تهران در شورای شهر به رای گذاشته شد و با 20 رای موافق به تصویب رسید.

تبلیغات محیطی در شهر تهران ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  محمدجواد حق‌شناس درخصوص ساماندهی تبلیغات محیطی گفت: موضوع تبلیغات محیطی در سه کمیسیون مشترک سلامت، شهرداری و فرهنگی- اجتماعی بررسی شده و نشست‌های جمعی و تخصصی در این زمینه داشته‌ایم. 

وی افزود: لایحه شهرداری با محوریت زیباسازی است و اصلاحیه مصوبه امری ضروری به شمار می‌رود چرا که درآمد پایدار از طریق تبلیغات محیطی انجام می‌گیرد و امیدوارم همه به این مصوبه رای دهید. 

پس از سخنان حق‌شناس کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر تهران به رای گذاشته و با 20 رای موافق به تصویب رسید. 

پس از این رأی‌گیری محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران پیشنهادی در مورد مصوبه داشت که دو کلمه پیمان و کارگزاری در لایحه جابجایی‌هایی در آن صورت گیرد. 

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد این پیشنهاد گفت: به دنبال این هستیم که دست سازمان نسبت به رقیبان همچون صدا و سیما در تبلیغات باز شود و بتوانیم با ایجاد فضای بیشتر سهم زیادتری از تبلیغات داشته باشیم. 

در ادامه نیز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: در این لایحه یک جا اجازه مزایده و یکجا اجازه مناقصه داده شده اینکه قاطع بگوییم همه از یک طریق انجام گیرد درآمدزایی را دچار مشکل خواهد کرد و نمی‌توان برای اینکه جلو ستاد را بگیریم عقب عقب از پشت بام بیفتیم کارگزاران را باید انتخاب و نظارت‌ها را انجام دهیم. 

بهاره آورین عضو دیگر شورای شهرگفت: رقابت برای کار لازم است و مصوبه باید حس رقابت را فراهم کند؛ همچنین ساز و کار رقابت مزایده است و فضای عمومی شهر باید سازوکار مزایده داشته باشد. 

سرانجام پیشنهاد میرلوحی با 14 رأی مخالف به تصویب نرسید و اعضای شورای شهر موضوع دیگری را در دستور کار قرار دادند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه