English

جوادی یگانه:

دستفروشی چاره شرایط اقتصادی این روزها نیست

معاون شهردار تهران گفت: می‌ دانیم شرایط اقتصادی مشکل است و 20 درصد مردم از طبقه متوسط فقیر شدند، ولی دستفروشی چاره آن نیست.

دستفروشی چاره شرایط اقتصادی این روزها نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  محمدرضا جوادی یگانه ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگوی مدیران شهری با دستفروشان مترو در ایستگاه امام خمینی (ره) گفت: موضوع دستفروشی سه جانبه است و مردم دستفروشان و شهرداری در این زمینه تأثیرگذار هستند. 

وی خطاب به دستفروشان گفت: قبول کنید که برخی از مردم از فعالیت شما ناراضی هستند، ما می‌توانستیم پشت درهای بسته و براساس قانون تصمیم‌گیری کنیم، ولی اینجا آمدیم که دور هم راهکاری داشته باشیم. 

معاون شهردار تهران ادامه داد: می‌دانیم شرایط اقتصادی مشکل است و 20 درصد مردم از طبقه متوسط فقیر شده‌اند، ولی دستفروشی چاره آن نیست. 

وی با اشاره به اینکه مردم از فعالیت دستفروشان ناراضی‌اند، گفت: بیایید امروز با هم به جمع‌بندی برسیم تا مشخص شود چه کاری باید انجام گیرد. 

علاوه بر معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه و علی پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه