English

آغاز توزیع کارت آزمون المپیاد دانشجویی

کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانشجویی از امروز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸ تا چهارشنبه ۲ مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

آغاز توزیع کارت آزمون المپیاد دانشجویی

به گزارش خبرگزاری موج، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸ تا چهارشنبه ۲ مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

این آزمون در روز پنجشنبه ۳ و جمعه ۴ مرداد ۹۸ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

داوطلبان می توانند با جستجو بر اساس مشخصات فردی کارت خود را از سایت سنجش دریافت کنند. در صورتی که موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند می توانند با همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و سپس با درج آن در سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند.

این دوره از المپیاد در ۲۴ رشته زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، علوم جغرافیایی، روانشناسی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، علوم زمین، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی صنایع، زراعت و اصلاح نباتات، طراحی صنعتی، پزشکی، سلول های بنیادین ومهندسی بافت اجرا می شود.

این دوره از المپیاد علمی دانشجویی کشور در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی در نشانی تهران، تهرانپارس، فلکه چهارم، بلوار وفادار شرقی، بلوار شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه