English

حسین توکلی:

مهلت انتخاب رشته ارشد ۹۸ تمدید نخواهد شد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته دیگر تمدید نمی‌شود، گفت: متقاضیان باید سریع‌تر در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای ثبت 100 کدرشته محل‌ اقدام کنند.

مهلت انتخاب رشته ارشد 98 تمدید نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد 98 اظهار کرد: برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکردند، مهلت انتخاب رشته تا فردا سه شنبه 25 تیرماه تمدید شده  و داوطلبان در مهلت تعیین شده می توانند برای تکمیل فرم انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته دیگر تمدید نمی‌شود، افزود: متقاضیان باید سریع‌تر در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای ثبت 100 کدرشته محل‌ اقدام کنند.

توکلی گفت: تا 8 صبح امروز دوشنبه 24 تیرماه تعداد 185 هزار و 272 داوطلب از 456 هزار و 864 داوطلب مجاز برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.به گفته وی، آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند نیز در صورت تمایل تا فردا می‌توانند برای مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه