English

مشاور عالی فرماندهی ناجا:

امنیت امروز مرهون خون شهدا است

مشاور عالی فرماندهی نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است.

امنیت امروز مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سعید منتظرالمهدی عصر امروز در پنجمین یادواره 43 شهید ناجا تویسرکان با اشاره به اینکه یاد، نام و خاطره شهدا آرام‌بخش و روحبخش است اظهار کرد:  شهدا با خدا معامله کرده‌اند که پذیرفته شدند و نزد خداوند بزرگ روزی می‌خورند.

با بیان اینکه شهیدان خود را ساختند تا جامعه ساخته شد ادامه داد: هر کس به پروردگار توکل کند، خداوند پشتیبان اوست.

مشاور عالی فرماندهی ناجا با تأکید بر لزوم خودسازی از مهربانی و تواضع شهدا سخن گفت و افزود: امنیت و آرامش امروز ما به سبب مجاهدت‌های شهداست که به حق انسان‌های وارسته و از خودگذشته‌ای بودند.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت هزینه دارد و خود به خود ایجاد نمی‌شود تأکید کرد: همه باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

منتظر‌المهدی با تأکید بر لزوم مقابله با ظلم گفت: شهدا تا آخرین نفس ایستادند تا ما در آسایش بمانیم، آنها در زمین گمنام اما در آسمان‌ها مشهورترین هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز اظهار کرد: عبور از موانعی چون جنگ اقتصادی دشمن با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و توجه به اقتصادی مقاومتی میسر می‌شود.

 سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با بیان اینکه هرکجا گوش به فرمان رهبری بودیم موفق شدیم گفت: اگر امروز در حوزه‌های علم و دانش، نانو، نظامی و انرژی هسته‌ای جزو 10 کشور دنیا هستیم به واسطه تفکر و روحیه جهادی است.

وی گفت: اگر امروز شهیدحججی نظام جمهوری اسلامی و تفکر بسیجی را به رخ دنیا می‌کشد و مردم ما در روز 22 بهمن پای نظامشان ایستاده و در صحنه حاضر می‌شوند به سبب ایثارگری، شهامت و راه عاشورایی است.

در پایان مراسم تکریم از مادران شهدا توسط مشاور عالی فرماندهی ناجا، فرمانده انتظامی استان همدان و امام جمعه تویسرکان انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه