English

رییس سازمان میراث و گردشگری در گفت و گو با موج:

زیر مجموعه های سازمان میراث در نوروز افزایش قیمت نخواهند داشت/ مردم از اعتماد به سایت های گمنام گردشگری پرهیز کنند!

علی اصغر مونسان گفت: اماکن تحت نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمان نوروز افزایش قیمت نخواهند داشت و مردم میتوانند از برنامه های مفرح، موزه ها و بسته های سفر ارزان قیمت این سازمان در ایام نوروز بهره مند شوند.

زیر مجموعه های سازمان میراث در نوروز افزایش قیمت نخواهند داشت/ مردم از اعتماد به سایت های گمنام گردشگری پرهیز کنند!

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج گفت: اماکن طرف قرارداد و تحت نظر سازمان میراث و گردشگری مانند هتل ها و هتل آپارتمان ها در زمان نوروز افزایش قیمت نخواهند داشت و مردم میتوانند از برنامه های مفرح هر شهر و بسته های سفر ارزان قیمت ناوگان ریلی و جاده ای کشور که از سوی سازمان میراث و سایر متولیان حوزه سفر و گردشگری تدارک دیده شده برخوردار شوند.

علی اصغر مونسان در تشریح این خبر افزود: با توجه به بحران های اقتصادی و وضعیت معیشتی که برخی از اقشار جامعه را با مشکل مواجه کرده ، همچنین بر اساس دستورهای موکدی که از جانب ریاست محترم جمهور مبنی بر کنترل و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت ها به هیئت دولت ارائه شده، ما نیز در سازمان میراث فرهنگی ضمن اینکه تدابیری را در رابطه با لازمه های تعطیلات نوروز اندیشیده ایم، امکانات رفاهی متنوعی را برای عموم هموطنان تدارک دیده ایم.

وی با بیان اینکه هموطنان می توانند با خیال راحت سفرهای نوروزی خود را برنامه ریزی کنند افزود: قیمت کرایه هتل ها و هتل آپارتمان ها و پایگاه های اقامتی در سراسر کشور هیچ تغییری نکرده و همچنان با تعرفه های پیشین در خدمت مردم عزیز خواهند بود که البته در صورت رخداد تخلف هم هموطنان می توانند با سازمان های نظارتی که شماره و نشانی آنها در مبادی ورودی هر شهر نصب خواهد شد، تماس حاصل نمایند و مراتب شکایت خود را عنوان کنند.

مونسان در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: پیشنهاد میکنم که مردم عزیز با مراجعه با سایت های سازمان میراث و گردشگری اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از اعتماد به سایت هایی که مورد تایید مراجع امنیتی نیستند خودداری کنند. تا انشالله کام شان به واسطه زیاده خواهی برخی از افراد در ایام نوروز تلخ نشود! با این همه هموطنان عزیز میتوانند با استفاده از ناوگان حمل و نقل طرف قرارداد سازمان میراث در سفرهای ریلی و جاده ای از بسته های سفر ارزان قیمت برخوردار شوند.

معاون رییس جمهور در سازمان میراث در خاتمه افزود: به مردم عزیزمان پیشنهاد میکنم که در زمان نورزو سری هم به موزه ها بزنند و با مراجعه به سایت سازمان گردشگری هر شهری که در زمان نورز قصد اقامت در آنجا را دارند از برنامه های مفرح تدارک دیده توسط سازمان میراث و گردشگری اطلاع حاصل کرده و نهایت استفاده را ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه