English

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امشب

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امشب سامانه بارشی جدید از جنوب و جنوب غرب وارد ایران می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امشب

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۸ آبان) درسواحل دریای خزر بویژه در استان گلستان همچنین در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، در برخی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اوایل امشب سامانه جدید بارشی از سمت جنوب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود ، گفت: فردا (۲۹ آبان) در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ‌بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد،‌ یزد، جنوب اصفهان و به تدریج در بخش‌هایی از کرمان،‌ هرمزگان و خراسان جنوبی بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، پس فردا (۳۰ آبان) فعالیت سامانه بارشی با شدت کمتر در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان،‌ خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه همچنین اضافه کرد: امروز و فردا به سبب وزش باد شدید، ‌مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود و با ورود سامانه بارشی از جنوب از اواخر امروز و طی روز آینده در مناطق غربی و مرکزی خلیج فارس افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: طی دو روز آینده روند افزایش آلاینده‌ها در برخی شهرهای پر جمعیت و صنعتی کشور بویژه تهران، اصفهان و اراک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۹ و ۳۰ آبان) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و ۸ و ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه