English

سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه‌ شنبه خبر داد.

سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، از اواخر امروز (۲۷ آبان ماه) و طی روز آینده ( ۲۸ آبان ماه) در سواحل دریای خزر،  در استان های خراسان  شمالی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آبان ماه) خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود ، گفت‌: از امروز تا پس فردا (۲۹ آبان ماه) به تدریج روند افزایش آلاینده‌ها در برخی از شهرهای صنعتی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه‌ تاکید کرد: پس فردا (۲۹ آبان ماه) سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب  وارد کشور می‌شود. در این روز این سامانه سبب بارش‌های پراکنده ، گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در مناطق جنوبی شامل استان‌های بوشهر، فارس، جنوب اصفهان و به تدریج در بخش‌هایی از کرمان، هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان می‌شود.

وظیفه در بخش دیگری از صحبت های خود، درباره شرایط جوی تهران، اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ آبان ماه) کمی ابری و تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۱۶ و ۷ و ۱۴ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه