English

احتمال تداوم تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران از احتمال تشکیل کمیته اضطرار و تداوم تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه خبر داد.

احتمال تداوم تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه 18 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رستگاری با اشاره به آلودگی شدید هوای تهران از احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا 18 بهمن خبر داد.

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به احتمال تشکیل کمیته اضطرار تا بعد ظهر امروز (سه شنبه) اظهار کرد: برای تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا و اعلام تعطیلی مدارس باید به شاخص های کیفیت هوا مراجعه کرد، اگر شاخص ها مانند روز گذشته باشد احتمال تشکیل کمیته اضطرار وجود دارد که این خبر را بعد ظهر امروز اعلام می کنیم.

وی افزود: هم اکنون شاخص کیفیت هوا عدد 179 با وضعیت ناسالم را نشان می دهد که این وضعیت در چند منطقه به شرایط بسیار ناسالم رسیده و البته در مناطق مختلف متغیر است.

آلودگی

رستگاری گفت: تقریبا همه مناطق آلوده هستند اما آلودگی هوای تهران در متوسط 24ساعته گذشته وضعیت بسیار ناسالم را نداشته است.

شاخص کیفیت هوا در برخی مناطق به عدد 200 به بالا رسید

وی درباره رسیدن شاخص کیفیت هوا در برخی مناطق به عدد 200 به بالا و تعطیلی ادارات آن مناطق افزود: براساس دستورالعمل کنترل کیفیت هوای تهران، متوسط شاخص ایستگاه های یک شهر اگر بالاتر از حد مجاز بود ادارات آن شهر تعطیل می شود و اینگونه نیست که منطقه به منطقه تعطیل شوند.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران تصریح کرد: ما میانگین کنترل کیفیت هوا را اعلام می کنیم چرا که با این کار دقت بیشتری در شاخص کنترل کیفیت هوا داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    فردا 18بهمن را تعطیل کنید




    فردا 18بهمن را تعطیل کنید

  • آرمان


    لطفافردا 18 بهمن را تعطیل کنید



دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه