English

مصوبه اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکین گاز ابطال شد

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه شورای اقتصاد در خصوص اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکین گاز طبیعی این مصوبه را با اکثریت آراء را ابطال کرد.

 مصوبه اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکین گاز ابطال شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، در نشستی که امروز سه شنبه سوم بهمن 96 برگزار شد، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با بررسی مصوبه شورای اقتصاد در خصوص اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکین گاز طبیعی این مصوبه را با اکثریت آراء را ابطال کرد. 

در پی ابطال بخشنامه دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها مربوط به اخذ هزینه آبونمان از مشترکین گاز در مرداد ماه سال جاری از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و  تعیین مهلت 48 ساعته دیوان برای حذف آبونمان از قبوض مشترکین در 19 آذر ، شورای اقتصاد در چهارم دی ماه به پیشنهاد وزارت نفت اخذ  هزینه خدمات مستمر   از مشترکین گاز طبیعی را تصویب کرد.

به دنبال تصویب این مصوبه در شورای اقتصاد که عملاً جایگزین هزینه آبونمان و نهایتاً  منجر به اجراء نشدن مصوبه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص حذف هزینه آبونمان از قبوض مشترکین گاز طبیعی شد، طبق ماده 92 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ، رئیس دیوان، مصوبه شورای اقتصاد در مورد اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکین گاز را برای رسیدگی خارج از نوبت به صحن علنی هیأت عمومی ارائه کرد.

که بر اساس این گزارش، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه شورای اقتصاد در خصوص اخذ هزینه خدمات مستمر ماهانه از مشترکین گاز طبیعی با اکثریت آراء ابطال شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه