English

سرارزیاب تیم ارزیابی نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت:

شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یک شرکت تندیسی وارد فرآیند ارزیابی می شود

سرارزیاب تیم ارزیابی نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت گفت: این ارزیابی یک فرصت یادگیری و یک گام تعالی برای همه ما است و شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یک شرکت صاحب تندیس وارد فرآیند ارزیابی می شود.

شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یک شرکت تندیسی وارد فرآیند ارزیابی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اقتداریان در مراسم افتتاحیه ارزیابی نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت بیان داشت: در این ارزیابی به دنبال تحقق اهدافی همچون درک بهتر و عینی تر از فضای سازمانی ، تصدیق آنچه در اظهارنامه سازمان مشاهده می شود، شفاف کردن آنچه در اظهار نامه سازمان مبهم است، بررسی جاری سازی رویکردها، دسترسی به اطلاعات جدید درباره سازمان، بررسی و تحلیل  نکات کلیدی سازمان و رسیدن به امتیاز نهایی سازمان  هستیم.

وی بازدید از محل، گروه های متمرکز، بر اساس جلسات عمومی، مشاهده مستندات، مصاحبه انفرادی و گروهی در سازمان و بازدید عمومی از سایت را روشهای دستیابی به اهداف ارزیابی و رسیدن به امتیاز نهایی در شرکت گاز استان اصفهان برشمرد.

سرارزیاب تیم ارزیابی نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت  نفت با تاکید بر اینکه ارزیابی ها در واقع مسیر تعالی را مشخص و زمینه ی بهبود را نهادینه می کنند بیان داشت: شرکت گاز اصفهان سابقه طولانی در ارزیابی ها دارد و به بسیاری از قوانین و استانداردها اشراف دارد.

حضور در  فرآیند ارزیابی وزارت نفت فرصت ارزشمندی  برای رشد و  بلوغ  شرکت گاز استان اصفهان  است

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز در این ارزیابی گفت : حضور در این فرآیند ارزیابی فرصت ارزشمندی است برای رشد و همچنین بیانگر بلوغ این شرکت  است.

اصفهان ارزیابی شرکت گاز

سید مصطفی علوی تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان، از سال ۸۸ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، درسال ۹۳ تقدیرنامه چهارستاره اشتهار به کیفیت و در سال ۹۵ نیز تندیس برنزین این جایزه را به عنوان اولین شرکت دولتی کسب نماید.

 وی با بیان اینکه این شرکت، از سال  ۱۳۷۷ بطور مستقل از منطقه دو عملیات انتقال گاز خدمات گاز رسانی را در سطح استان آغاز کرد و تولد یافت گفت: استان اصفهان 6.5درصد از جمعیت کل کشور و 6.5درصد از مساحت کل کشور را تشکیل می دهد و در حال حاضر بالغ بر ۹۹٫۶درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد از خانوارهای روستایی  سطح استان  تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

علوی گفت: بیش از یک هزار و ۱۱۱کیلومتر خط انتقال گاز، ۹33 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ، بیش از ۲۶هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، یک میلیون و ۸۳۰هزار انشعاب و اشتراک پذیری بیش از ۱ میلیون و ۷42 هزار مشترک در سطح استان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه شعار اصلی شرکت گاز استان اصفهان، توزیع مستمر و ایمن گاز طبیعی است افزود: شرکت فاقد محیط رقابتی در کسب و کار بوده و ماموریت گازرسانی به کل استان را  با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین کنندگان توانمند خویش، ازطریق برنامه ریزی، طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری شبکه ها و تأسیسات گازرسانی، جهت رفع نیاز و رفاه مشترکین خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی بر عهده دارد.

وی افزود: بهره‌مند ی ۴۸ شهرک صنعتی و ۸ هزار و۶۰۰ واحد صنعتی ، ۱۵۶ جایگاه CNG و ۵نیروگاه، ۱۰۳ شهر از مجموع ۱۰۷ شهر استان  و ۱۳۳۸ روستا از مجموع ۱۴۴۸ روستای مشمول گازرسانی از گاز طبیعی مهمترین سطح خدمات گازرسانی این شرکت درسطح استان را بیان می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان  سرآمدی درعملیات، بهبود عملکرد اقتصادی، ارتقاء بهره وری  را استراتژی های اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: دریافت گاز طبیعی با فشار700 تا 1400پوند بر اینچ مربع، توزیع گاز طبیعی با فشارهای مورد نیاز مشترکین در سطح استان و ارائه خدمات بعد از فروش زمینه ی اصلی فعالیت این شرکت پس از دریافت گاز از منطقه دو عملیات انتقال گاز می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه