English

بی توجهی بنیاد مستضعفان باعث عدم تحقق مطالبات کسبه پلاسکو شد

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان اجرایی نشدن وعده های داده شده به کسبه پلاسکو را کم توجهی برخی دستگاهها از جمله بنیاد مستضعفان عنوان کرد.

بی توجهی بنیاد مستضعفان باعث عدم تحقق مطالبات کسبه پلاسکو شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتحادیه پیراهن دوزان از اقدامات بانکی و مالی برای کسبه پلاسکو خبر داد. مجتبی درودیان در نشست خبری گفت: بانک رفاه قرار بود به کسبه آسیب دیده پلاسکو، وام پرداخت و پس از یکسال تنفس در 36 ماه اقساط آن را دریافت کند.

وی اجرایی نشدن وعده های داده شده به کسبه پلاسکو را کم توجهی برخی دستگاهها از جمله بنیاد مستضعفان عنوان کرد و افزود: با وجود پیگیری های اتاق اصناف ایران و نامه نگاری وزیر صنعت معدن و تجارت با شورای شهر و شهرداری تهران، وعده های داده شده به کسبه پلاسکو تاکنون محقق نشده است.

رئیس­ اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به اینکه عقد قرارداد بنیاد مستضعفان با کسبه پلاسکو برای ساخت مجدد این مجتمع و تعیین زمان دقیق کلنگ زنی آن راهکار رفع مشکلات فعلی است ادامه داد: پرداخت 4 میلیون بیمه بیکاری به اکثر کسبه و ارائه برگه قطعی مالیات به این افراد در روزهای آینده از وعده های انجام شده است.

درودیان تعیین نماینده ای از سوی رییس جمهور برای پیگیری مشکلات کسبه پلاسکو را بسیار ضروری دانست و گفت: پس از امضا قرارداد بین کسبه مستقر در مجتمع نور و بانک مرکزی برای ارائه وام ، بانکها با پرداخت آن مخالفت کردند.

وی با اشاره به اینکه ساخت پلاسکو درخواست کسبه و اتحادیه از بنیاد مستضعفان است گفت: به نظر می رسد با وجود جلسات متعدد و بیان وعده هایی درخصوص ساخت این مجتمع ظرف 2 سال پس از دریافت مجوزها، احداث پلاسکو عملیاتی نخواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه