English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد:

وجود ۲۲۰۰ اثر تاریخی در پایتخت به عنوان جاذبه گردشگری/ ۴۳۰۰ هکتار بافت فرسوده شهر تهران مهمترین عامل تهدید شهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران وجود 2200 اثر تاریخی در شهر تهران را به عنوان یکیاز مهمترین جاذبه های گردشگری در این کلانشهر دانست.

وجود 2200 اثر تاریخی در پایتخت به عنوان جاذبه گردشگری/ 4300 هکتار بافت فرسوده شهر تهران مهمترین عامل تهدید شهر

به گزارش خبرگزاری موج، محمود میرلوحی در سی امین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: وجود این میزان اثر تاریخی در تهران به ابن معناست که می توان به همین تعداد مراکز تفریحی، فرهنگی و گردشگری ایجاد کرد.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به بافت فرسوده شهر تهران بیان کرد: شهر تهران دارای 4300 هکتار بافت فرسوده است که این میزان فرسودگی در پایتخت یک عامل تهدید کننده برای شهر و شهروندان محسوب می شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این بافت‌های فرسوده شهرکی مانند شهرک اکباتان بسازیم ولی در تراز این شهرک هم اقدامی انجام نداده‌ایم.

وی با اشاره به وجود باغات باقی مانده پایتخت یادآور شد:  این باغات را باید به سمت سنگفرش و تفرجگاه پیش ببریم. مالکین باغ‌ها نیز اگر طرح خوبی تهیه و ارائه شود قطعاً تعامل می‌کنند و با نزاع با باغداران به جایی نخواهیم رسید.

به اعتقاد میرلوحی، در حال حاضر ما برندی برای تهران در راستای زندگی و گردشگری نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران در انتهای صحبت های خود تاکید کرد: باغ کتاب هیچ نشانی از باغ بودن ندارد و تنها یک نمایشگاه است در صورتی که می‌توانیم 2200 باغ فرهنگی در شهر ایجاد کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه