English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد:

تبدیل ۸۰ سوله مدیریت بحران شهر تهران به مراکز تفریح و سرگرمی/فروش سوله های مدیریت بحران به خاطر بدهی شهرداری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: از 102 سوله بحران شهر تهران تنها 22 سوله در اختیار پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران قرار دارد و بر این مبنا 80 سوله به مراکز تفریح و سرگرمی تبدیل شده اند.

تبدیل 80 سوله مدیریت بحران شهر تهران به مراکز تفریح و سرگرمی/فروش سوله های مدیریت بحران به خاطر بدهی شهرداری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مجید فراهانی در تذکر  پیش از دستور خود در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: پیش از زلزله غرب کشور و در 14 آبان ماه 1396 ، در تذکری به شهرداری تهران خواستار توجه و اجرای مصوبه شورا در «الزام شهرداری تهران به دراختیارقراردادن کلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» شدم، مصوبه مهمی که زلزله کرمانشاه و کرمان لزوم اجرای سریع تخلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران از سوی شهرداری و در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران قرار دادن این پایگاه‌ها را بیش‌ازپیش روشن کرده است.

وی ادامه داد: به‌عنوان نماینده مردم تهران متأسفم که از 102 سوله مدیریت بحران شهر تهران، تنها 22 سوله به‌عنوان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است و بقیه یا برای ورزش در اختیار سازمان ورزش است یا به‌عنوان فضای کسب‌وکار و کاربری‌های غیر مرتبط و غیرمعقولی که هرجایی برایشان می‌توان متصورشد بجز «پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران» مورداستفاده است!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به پیگیری رسانه ها در وضعیت کنونی سوله های مدیریت بحران بیان کرد: پس از تذکر این‌جانب برابر گزارش رسانه‌ها تعداد 4 سوله باز پس گرفته شد و به کاربری اصلی خود بازگردانده شد، اما این تعداد کافی نیست و باید در اسرع وقت تمامی این پایگاه‌ها تخلیه شوند.

واگذاری پایگاه مدیریت بحران شهید آبشناسان به نور چشمی مدیریت سابق شهر تهران

وی یادآور شد: جای تعجب است که با چه مجوز و منطقی پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران شهید آبشناسان، در منطقه 4 شهرداری تهران علی‌رغم هزینه 40 میلیارد ریالی شهرداری تهران، تبدیل به شهربازی کودک شده و طی قراردادی به مدت 10 سال بهره‌برداری آن به یکی از منصوبان و نورچشمی‌های مدیریت سابق شهر تهران با بهایی اندک واگذارشده است؟    

فراهانی تاکید کرد: در برخی رسانه‌ها اخباری درباره واگذاری زمین پایگاه‌های منطقه 2، منطقه 12 و... به پیمانکاران در برابر بدهی‌های شهرداری منتشرشده است که اگر این امر واقعیت داشته باشد باید به حال تهران گریست،که فضای پشتیبانی و مدیریت بحرانش را یا تغییر کاربری داده‌اند، یا محل کسب‌وکار کرده و یا فروخته‌اند.

وی با اشاره به الزامات قانونی در جهت برگرداندن این سوله ها به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم تسریع تخلیه و تحویل پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران به شهرداری تهران و عضو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران «تذکر» می‌دهم.

به اعتقاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران؛ لازم است هرچه سریع‌تر گزارش حسن اجرای این مصوبه (که برابر تبصره 3 مصوبه مقرر بود هر سه ماه یک‌بار ارائه شود) به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه