English

کمک خیران برای دانش آموزان پردیسی

جشن گلریزان برای جذب مشارکت خیران با حضور قائم مقام شهرستان های کمیته امداد استان تهران، امام جمعه، بخشدار و جمعی از خیران شهرستان پردیس برای کمک به دانش آموزان نیازمند این شهرستان برگزار شد.

کمک خیران برای دانش آموزان پردیسی

به گزارش خبرگزاری موج،وحید زمان، مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۹۷ دانش آموز و دانشجوی نیازمند شهر پردیس با کمک خیران راهی مدارس و دانشگاه ها می شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای کمک به دانش آموزان نیازمند، افزود: در این جشن خیران پردیسی ۴۵ میلیون تومان برای تحصیل دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند که صرف هزینه های تحصیلی شامل خرید کتاب و نوشت افزار، تهیه پوشاک و هزینه ایاب و ذهاب، کلاس های تقویتی، اجاره مسکن و شهریه دانشجویان می شود.

زمان بیان کرد: همچنین تعدادی از خیران و مسئولان شهرستان متعهد به پرداخت ۲۵ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس با بیان اینکه کمک خیران موجب می شود این دانش آموزان نیازمند سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط مضاعف آغاز کنند، گفت: توجه به تحصیل، تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان  بسیار اهمیت دارد زیرا این قشر آینده سازان کشورهستند.

زمان یادآور شد: مردم نوعدوست این شهرستان در جشن عاطفه های سال گذشته ۸۷ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس با بیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال به صورت متمرکز در دو بخش مردمی و مدارس برگزار شده است،عنوان کرد: بخش مردمی این جشن در ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در مرحله نخست برگزار شد و بخش مدارس در ۱۹ مهر ماه سال جاری با شعار "مهر در انتظار همدلی" در سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف سعی در افزایش مشارکت خیران و در نهایت ارائه خدمات مطلوب به محرومان دارد و در این میان حضور گسترده مردم و اختصاص کمک هایشان به این نهاد ، مورد انتظار است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه