English

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

اختصاص ۴۸پایگاه در تهران برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران از آمادگی 48 پایگاه در مناطق 19گانه شهر تهران برای اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان خبر داد.

اختصاص 48پایگاه در تهران برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

به گزارش خبرگزاری موج، نادر جهان آرای اظهار داشت: از روز سه شنبه (نهم خردادماه) نوبت دهی برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان که 6سال تمام دارند، آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه اطلاعات تمامی پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در هر منطقه به مدارس ابلاغ شده است، گفت: نوآموزان در این پایگاه ها مورد ارزیابی جسمی و ذهنی، بینایی، شنوایی، مراقبت سلامت و آمادگی تحصیلی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه هزینه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان 20هزار تومان است، افزود: درپایگاه های سنجش برای خانواده هایی که امکان مالی کافی ندارند تخفیف هایی در نظر گرفته شده و یا حتی برای برخی از خانواده ها سنجش سلامت به صورت رایگان انجام خواهد شد.

جهان آرای خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی 97-96، 103 تا 105هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی در شهر تهران ثبت نام کنند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران، طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اجرا می‌شود که در شهر تهران نیز بیشترین وظیفه استقرار پایگاه های سنجش سلامت و فعالیت مربوط به آن توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه