English

فردا آسمان تهران صاف است/ پیش‌بینی رگبار و باران برای ۴ استان

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را پیش‌بینی کرد و گفت: در روز جمعه (5 خرداد) در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، گیلان و ارتفاعات کرمان رگبار و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا آسمان تهران صاف است/ پیش‌بینی رگبار و باران برای 4 استان

به گزارش خبرگزاری موج احد وظیفه، با اشار به وضعیت جوی کشور در روز جاری گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز (پنجشنبه 4 خرداد)، در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز جمعه (5 خرداد)، در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، گیلان و ارتفاعات کرمان و در روز شنبه (6 خرداد)، در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی نقاط گیلان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، امروز و فردا به سبب وزش باد شدید خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهند بود و در سایر نقاط کشور طی سه روز آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

وی در مورد وضعیت جوی تهران در روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه (5 خرداد)، صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 34 و 22 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (6 خرداد)، صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات غبار محلی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 34 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه