English

همکاری سازمان انتقال خون ایران با WHO تمدید می شود

نماینده سازمان جهانی بهداشت در منطقه «امرو» نظر مساعد خود را برای تمدید فعالیت های ایران با عنوان مرکز همکار WHO برای دومین دوره چهارساله اعلام کرد.

همکاری سازمان انتقال خون ایران با WHO تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله با اشاره به فعالیت محدود سه مرکز همکار دیگر در منطقه، فعالیت های دوره اول سازمان انتقال خون ایران با سازمان جهانی بهداشت را موثر و قابل تقدیر ذکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که سازمان بتواند همچنان در فعالیت های آموزشی و پژوهشی در منطقه پیشرو باشد.

عبدالله نبود یک سازمان متمرکز و نداشتن ارتباط نزدیک با وزیران بهداشت و تصمیم گیرندگان رده بالای دولتی را از مشکلات منطقه امرو عنوان کرد. 

 علی اکبر پورفتح اله مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران نیز ضمن برشماری مزایای سیستم متمرکز انتقال خون در ایران و نظارت مستقیم وزیر در شورای عالی سازمان؛ حضور مدیر عامل سازمان انتقال خون به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای معاونان وزارت بهداشت را نقطه قوت سیستم انتقال خون ایران دانست.

همچنین صیقلی مدیر همکاری های بین الملل سازمان پیشنهاد کرد به منظور ارتقای کیفیت و سلامت خون در منطقه ارتباط مرکز همکار در ایران با سایر مراکز همکار مرتبط در منطقه و جهان تقویت شود.

 عبدالله به منظور شرکت و نظارت بر برگزاری کارگاه منطقه ای GMP در انتقال خون که توسط سازمان انتقال خون ایران به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در تهران برگزار شد، به ایران سفر کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه