English

سخنگوی وزارت بهداشت:

کسی نمی تواند طرح تحول سلامت را به عقب برگرداند/ کاندیدا به سلامت روان جامعه آسیب نرسانند

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح تحول سلامت به عقب کشیده نخواهد شد، گفت: در واقع با توجه به زیر ساخت ها و برنامه ها و مطالباتی که برای مردم إیجاد شده کسی نمی تواند طرح تحول سلامت را به عقب برگرداند.

کسی نمی تواند طرح تحول سلامت را به عقب برگرداند/ کاندیدا به سلامت روان جامعه آسیب نرسانند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ایرج حریرچی در نشست خبری پیش از ظهر امروز دوباره عملکرد طرح تحول سلامت إظهار داشت: عملکرد طرح تحول سلامت بررسی و در یک کتاب به چاپ رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر إیرانی که مراجعه کند که بیمه ندارد تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهد گرفت، گفت:  از سال 93 با اجرای طرح تحول سلامت به هر ایرانی به طور متوسط 15700 هزار تومان یارانه غیرمستقیم درمان اختصاص یافته است. حریرچی در ادامه بااشاره به اینکه که در دولت یازدهم، سلامت از جمله مطالبات مردم و نهادهای اجتماعی شده، خود دستاوردی ارزشمند است، گفت: دولت یازدهم قطعا سلامت محورترین دولت در طول تاریخ کشور است، این دولت دولت سلامت است

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت،  تا به حال 30 میلیون بار برای 7 میلیون دانش آموز ابتدایی کشور، فلوراید تراپی انجام شده است.

حریرچی با بیان اینکه قبل از طرح تحول سلامت سه هزار آمبولانس داشتیم  که  دوره  تحول سلامت 2400 آمبولانس تحویل شده است، گفت: ٣٤٠٠خانه های بهداشت سلامت در طرح تحول سلامت احداث شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه طَی ٩٠ سال ، ٨٠ هزار تخت بیمارستانی ساخته شده است، گفت: طَی سه سال ٢٧ هزار تخت بیمارستانی افزایش داشته که ٢١ هزار تخت تحویل داده شده که قرار است ما بقی تا انتهای دولت تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزارو١٣٠ ماما دو این بازده زمانی جذب شده است، گفت: ٢ هزارو ٤٢٧ پزشک نیز جذب شده است. همچنین یک هزارو دندانپزشک جدید جذب شده که قبل از تحول صفر بوده است.

حریرچی در ادامه با اشاره به اینکه ٢٩ پرونده سلامت  تشکیل شده که از این تعداد٢٧٩ هزارو ٩٤٦ نَفَر با این پرونده خدمت دریافت کردند، گفت: در طرح تحول سلامت ٤٤٢ میلیون و ٩٩٣ هزارو ٣٧٥ بسته خدمتی دریافت کردند. 

سخنگوی وزارت بهداشت از کاندیدها درخواست کرد که به سلامت روانی جامعه آسیب نرسانند.هچنین طرح تحول سلامت به عقب کشیده نخواهد شد، در واقع با توجه به زیر ساخت ها و برنامه ها و مطالباتی که برای مردم إیجاد شده کسی نمی تواند طرح تحول سلامت را به عقب برگرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه