English

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی:

بیش از ۳۰ میلیون خانوار ایرانی متاثر از دانشگاه آزاد/هزینه ‌ها به درستی مدیریت نشده است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بیش از 30 میلیون خانوار ایرانی متاثر از دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: در بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در دانشگاه آزاد مدیریت هزینه به درستی صورت نگرفته است.

 بیش از 30 میلیون خانوار ایرانی متاثر از دانشگاه آزاد/هزینه ‌ها به درستی مدیریت نشده است

به گزارش خبرنگاراجتماعی خبرگزاری موج، علی محمد نوریان در جلسه معارفه خود به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حدود 70 هزار استاد تمام وقت و نیمه‌وقت در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت هستند، در واقع دانشگاه آزاد یک میلیون و 600 هزار دانشجو و 6 میلیون فارغ‌التحصیل دارد و بیش از 30 میلیون خانوار ایرانی متاثر از دانشگاه آزاد اسلامی هستند که این مساله در نقش‌آفرینی در فرهنگ و علم کشور بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه استقرار نظام فرهنگی از طریق مستندسازی تمام فرآیندها در ساختارهای دانشگاه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، گفت: جوان ایرانی با تیب خاطر و رقبت علمی دانشگاه آزاد را برای تحصیل انتخاب کند و ما باید تصویر مثبت علمی در دانشجویان ایجاد کنیم و دانشگاه آزاد باید تبدیل به برند شود.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه  باید فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند صاحب مشاغل شوند، گفت:  سیاست‌های عمرانی ما در حال حاضر یکپارچه‌سازی است، در واقع باید مسوولان مربوطه در دانشگاه در این زمینه کار کنند و استفاده از این سیاست‌ها نیاز به برنامه منسجمی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد نمی‌تواند با وزارت علوم، مجلس و وزارت بهداشت تعامل نداشته باشد، گفت: عملکرد موفقی به جای بگذارد و ما در پی این هستیم که این وضعیت‌ها را اصلاح کنیم و یکی از کارهایی که آغاز کرده‌ایم ارتباط با وزارتخانه‌های صنعتی، فنی و عمرانی است.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه تصریح کرد: در آینده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در واحدهای جدید استفاده می‌کنیم و امیدواریم برنامه‌هایی برای کاهش ریسک درباره نگرانی‌هایی که امروز برای دانشگاه آزاد وجود دارد، داشته باشیم.همچنین در بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در دانشگاه آزاد مدیریت هزینه به درستی صورت نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه