English

رئیس هیات امنا و رئیس هیات مؤسس دانشگاه آزاد:

دانشگاه پایگاه انتخاباتی نیست

رئیس هیات امنا و رئیس هیات مؤسس دانشگاه آزاد با بیان این که دانشگاه پایگاه انتخاباتی نیست، گفت: هیچ دانشگاهی حق تشکیل ستاد برأی کاندیدای خاص ندارد.

دانشگاه پایگاه انتخاباتی نیست

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ولایتی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد پایگاه یا ستاد هیچ کاندیدای ریاست جمهوری نیست، فقط همچون قشر دیگر در انتخابات شرکت می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید نخبگان را شناسایی کنند و اگر نخبه ای توانایى پرداخت شهریه ها را ندارد برای آن تسهیلات در نظر گرفته شود، گفت: باید جلوی فرار مغزها را گرفت، چرا که برخی از سفارت خانه هایی که با آن رابطه سیاسی نداریم آمادگی جذب و بورسیه نخبگان ما هستند.

به گفته رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد، با جذب نخبگان برای آینده کار سازی می کنیم.

ولایتی با اشاره به اینکه آزمایشگاه های دانشگاه آزاد باید مجهز شوند، افزود: تهیه و تجهیز دانشگاه ها نیازمند هزینه های سنگین است که باید صرفه جویی شود که در حال حاضر برخی از هزینه ها متوقف شده و اولویت به کارهای مهم داده شده تا بتوانیم فناوری در کنار علم توسعه یابد.

وی به نابسامانی فرهنگی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: گله هایی از نابسامانی فرهنگی مطرح شده که باید اصلاح شود. 

به گفته رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، نکته دیگر مسئله شعبات ما در خارج از کشور است. دانشگاه آزاد اسلامی 12 شعبه در خارج از کشور دارد. این شعب در آن کشورها ایجاد شده تا به مردم آنجا کمک شود، اما باید ببینیم ایجاد دانشگاه در آنجا لازم است یا خیر.

ولایتی با اشاره به توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد همانطور که توسعه کمی داشته باید ارتقای کیفی نیز پیدا کند. یکی از ویژگی های دانشگاه آزاد نه در ایران بلکه در دنیا این است که هزینه این دانشگاه توسط مردم ایران تامین می شود.

 رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه تصریح کرد: در بیمارستان فرهیختگان باید در حوزه تخصصی و فوق‌تخصصی هم در آموزش و هم درمان بهره‌برداری انجام گیرد. البته این بیمارستان در حال تکمیل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه