English

درخواست شفاف سازی مالی از شهرداری در مورد پروژه های بزرگ

عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز صبح شورا گفت: هیئت رییسه شورای شهر باید از شهرداری بخواهد درخصوص هزینه های کلان به انجام رسیده در پروژه های بزرگ شفافیت مالی داشته باشد.

درخواست شفاف سازی مالی از شهرداری در مورد پروژه های بزرگ

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در ساعت  ٩:١۵ دقیقه شروع شد. احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور به کاهش تلفات جاده ای از ٢٨هزار نفر به ١٧هزار نفر اشاره کرد و گفت: اگر چه تلاش برای کاهش این آمار ستودنی است اما این رقم نسبت به سایر کشورها بسیار بیشتر بوده و باید تدبیر اساسی در این راستا صورت گیرد.

وی افزود: قطعا وزارت راه و پلیس به تنهایی قادر به کاهش این آمار نیستند و لازم است تمامی دستگاه های مسئول در جهت فرهنگ سازی قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر  ورود کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای  اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه باید موضوعاتی در خصوص امور داخلی شوراها را متذکر شوم، بیان کرد: ترجیح می دهم این موضوع در جلسه خصوصی که قرار است برگزار شود مطرح کنم.

غلامرضا انصاری در تذکر پیش از دستور ضمن اشاره به ارائه گزارش حادثه شهران در جلسه روز یکشنبه شورا اظهار داشت: اگر چه خدمات رسانی سازمان آتش نشانی و إمدادی در این حادثه قابل تقدیر است اما شهرداری تهران باید بررسی جامعی را در خصوص این حادثه در دستور کار خود قرار دهد.

وی در ادامه به افشای فیش حقوقی کلان برخی از دستگاههای دولتی اشاره کرد و افزود: اگر چه دولت باید رسیدگی به این مسئله را در دستور کارکرد قرار دهد اما هیئت رییسه شورای شهر هم باید از شهرداری بخواهد این شفافیت مالی را درخصوص هزینه های کلان به انجام رسیده نظیرتونل صدر و نیایش و یا دیون شهرداری به دستگاه‌ها و پیمانکاران عمومی کند تا مردم بیشتر درجریان وضعیت شهر و نحو هزینه کرد پروژه ها قرار بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه