English

کانال تلگرامی شورای شهر تهران جعلی است

چمران از جعلی بودن برخی سایت ها و کانال های خبری تازه راه اندازی شده شورای شهر تهران خبر داد و گفت: پرتال خبری شورای اسلامی شهر تهران و کانال خبری «شورا نیوز» که با مدیریت اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران فعالیت می کند تنها منبع رسمی شورای اسلامی شهر تهران است.

کانال تلگرامی شورای شهر تهران جعلی است

 

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری موج، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب بوده و من درگذشت وی را به ویژه به جامعه هنری و شاعران و خانواده این مرحوم تسلیت می گویم.

وی در ادامه به نام گذاری کانالی خبری در شبکه مجازی تلگرام با عنوان و لوگوی شورای اسلامی شهر تهران اشاره و ضمن تکذیب ارتباط این گروه با شورای شهر تهران، اعلام کرد: پرتال خبری شورای اسلامی شهر تهران و کانال خبری " شورا نیوز " که با مدیریت اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران فعالیت می کند تنها منبع رسمی شورای اسلامی شهر تهران است و سایر سایت ها و کانال های خبری ارتباطی با شورای شهر تهران ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار توقف فعالیت اینگونه سایت ها و گروه ها در فضای اینترنت شد و تاکید کرد: در صورت عدم توقف اینگونه فعالیت ها، پیگیری موضوع به مراجع ذیصلاح از جمله پلیس فتا ارجاع داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه