English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

۳۰ کشته و ۱۱ مفقودی در سیل اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از 30 کشته و 11 مفقودی در سیل اخیر خبر داد و گفت: امدادرسانی در٣استان آذربایجان شرقی و غربی ومازندران ادامه دارد.

30 کشته و 11 مفقودی در سیل اخیر

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره آخرین آمار سیل اخیر در 5 استان کشور اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و شهرستان های کشور بوده‌ایم. متاسفانه استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان و مازندران متاثر از سیل بوده و امدادرسانی‌ها در این استان‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان های متاثر از سیل اظهارکرد: در شهرستان‌های مراغه، چارایماق، هریس، بستان آباد، ورزقان، شبستر، تبریز، عجب شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز، زسیلنجان و نور شاهد سیل و آبگرفتگی هستیم، گفت: یک هزار و310  نفر در پی سیل اخیر از نیروهای هلال احمر خدمات دریافت کرده و 133 نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کرده اند. همچنین 15 نفر به مناطق امن و 7 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی درباره فوتی‌ها و  تعداد افراد مفقود شده در پی سیل اخیر گفت: طبق گزارشات ارسالی 30 نفر جان خود را از دست دادند. همچنین  11 نفز از دو شهر آذرشهر و عجب شیر مفقود شدند، که نیروهای امدادی به دنبال پیدا کردن این افراد هستند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادرسانی در٣ استان آذربایجان شرقی و غربی و مازندران  ادامه دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه