English

۲۸ فروردین کارنامه دکترا منتشر می‌شود

کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 96 در روز دوشنبه 28 فروردین ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

28 فروردین کارنامه دکترا منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۶ در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

سازمان سنجش در مورد انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 96 توضیحاتی داد.

بنابر اعلام سازمان سنجش، کارنامه در روز دوشنبه 28 فروردین ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از نتیجه اولیه آزمون مطلع می شوند.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) روز چهارشنبه 30 فروردین ماه 96 بر روی سایت سنجش قرار می گیرد. داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه کارنامه آنها منتشر می شود، مجاز به انتحاب رشته شده باشند می توانند برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی ار روز شنبه 9 اردیبهشت ماه 96 تا چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 96 به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته با رعایت مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته محل های مجاز اقدام کنند.

رای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان باید پس از مشاهده کارنامه خود از سایت سازمان سنجش به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته محل از سایت دانشگاه آزاد اقدام کنند.

امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از هر دو سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مجزا امکان پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه