English

در گفتگو با موج عنوان شد

استقرار۷۰ آتش نشانان در دربی ۸۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار70 آتش نشانان در دربی 84 خبر داد و گفت: در مجموع 14 دستگاه خودروی سنگین و نجات و همچنین 5 دستگاه موتورسیکلت در این بخش‌ها حضور خواهند داشت.

استقرار70  آتش نشانان در دربی 84

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره تمهیدات آتش نشانی در دربی 84 گفت :  آتش‌نشانی همچون گذشته تمهیداتی را برای تامین ایمنی تماشاگران این دیدار پیش‌بینی کرده است، در واقع آتش‌نشانان در ورودی‌ها و قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی و همچنین معابر منتهی به آن حضور خواهند داشت. در مجموع 14 دستگاه خودروی سنگین  و نجات و همچنین 5 دستگاه موتورسیکلت در این بخش‌ها حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه  بیش از 70 آتش‌نشان تامین ایمنی این دیدار را برعهده خواهند داشت، گفت:  علاوه بر این ایستگاه 20 سازمان آتش‌نشانی در محوطه ورزشگاه آزادی در آماده‌باش بوده و همچنین تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی به منظور پشتیبانی از هر نوع حادثه احتمالی در آماده‌باش هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه بیش از 10 نفر از مدیران ارشد سازمان نیز به منظور کنترل اوضاع ایمنی و نظارت بر آتش‌نشانان در محل حضور دارند، گفت: عوامل آتش‌نشانی  از امشب اقدام به گشت‌زنی در محل اطراف استادیوم می کنند، در واقع از ساعاتی قبل پیش از دیدار رسمی این دیدار در محل حاضر شده و تا زمان تخلیه کامل استادیوم حضورشان ادامه خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه