English

دربی متفاوتی را شاهد خواهیم بود

سید عباسی: برانکو مربی منطقی تری است

بازی استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی جذابیت خاص خودش را دارد. حال این دو تیم با روحیه بالا آماده بازی دربی می شوند تا بتوانند نتیجه را به نفع خودشان رقم بزنند.

سید عباسی:  برانکو مربی منطقی تری است

داود سیدعباسی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که سابقه بازی در دربی را برای هر دو تیم دارد در خصوص دربی 84 به خبرنگار خبرگزاری موج گفت: به نظرم این دیدار متفاوت باشد زیرا امتیاز این بازی بیش از سه امتیاز است. از آنجا که استقلال توانسته در بازی های آسیایی حریف قدرتمندش را شکست دهد و پرسپولیس تراکتور را در هم بکوبد این دو تیم با روحیه بالا به مصاف هم خواهند رفت و یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش خواهند گذاشت. فقط امیدوارم که تماشاگران هم فرهنگ غنی  ایران را در این بازی نشان دهند.

وی در ادامه افزود: هر تیمی که برای دربی روحیه بالاتری داشته باشد می تواند در این بازی پیروز شود این بازی ربطی به مهره و جایگاه جدول ندارد برای مثال زمانی که استقلال 4 بار پرسپولیس را شکست داد فکر می کرد که می تواند برای پنجمین بار قرمز ها را شکست دهد اما دیدید که ایمون زائد فاتح دربی شد و پرسپولیس در عرض ده دقیقه نتیجه بازی را به نفع خودش رقم بزند.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در خصوص شرایط دو تیم خاطر نشان ساخت: پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می برد و تمام بازیکنانش با هم بالانس شدند و می توانند بازی خوب را به نمایش بگذارند ضمن اینکه جایگاهشان در جدول باعث می شود تا روحیه تیم دو چندان شود. اما استقلال با وجود بازیکنان و کادر فنی جدید در بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشت.  نیاز به 3 امتیاز این بازی باعث می شود که کار برای قرمز پوشان پایتخت مشکل شود در مجموع هر دو تیم خوب و آماده بازی هستند.

سید عباسی در مورد نقش مدافعان و عملکردشان گفت: پرسپولیس و استقلال هر دو مدافعین خوبی دارند که می توانند به تیمشان کمک کنند. فقط امیدوارم آقای کی روش بیاید و بازی را از نزدیک نظاره گر باشد البته اگر کلاسش به این بازی بخورد.

او در مورد عملکرد مربیان برای ابتدای بازی خاطر نشان کرد: از آنجا که من قبلا با برانکو کار کردم  می دانم او مربی منطقی است که با توجه به اینکه فاصله خوبی که در جدول پیدا کرده بی گدار به آب نمی زند. از طرفی منصوریان مربی با تجربه ای است که در بازی های لیگ و جام باشگاه ها نشان داده در کار دفاعی و ضد حمله خوب کار کرده حال باید دید در جریان بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    احسان پاشای برانکو ایوانکوویچ وعلیرضابیرانودبهترین مربی ایران علیرضا هم دروازبان کشور

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه