English

تخلف شهردار منطقه ۷ تهران / طلایی: فکر نکنم داماد آیت الله اهل این کارها باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر صاحب نمایشگاه BMW از شهرداری درخواست تغییر کاربری به تجاری کرده است، و شهرداری به هر نحوی اجازه این خلاف را داده باشد، باید گفت که شهرداری تخلف کرده است و به هیچ وجه چنین تخلفی قابل قبول نیست.

تخلف شهردار منطقه ۷ تهران / طلایی: فکر نکنم داماد آیت الله اهل این کارها باشد

خبرگزاری موج؛ گروه جامعه / سارا حبیب الهی:۲۸ تیرماه امسال بود که خبرگزاری موج خبری با تیتر« گزارش موج از معضلات منطقه هفت تهران؛ آیا BMW شهردار منطقه را خریده است؟!»را منتشر کرد.

در این گزارش یک شهروند از تخلف تغییر کاربری داماد یکی از افراد ذی نفوذ خبر می دهد، که در کمتر از یک هفته کاربری پارکینگ را تبدیل به نمایشگاه ماشین کرده است، این مغازه دار می گوید: گویا شهرداری قانون رابه پول میفروشد، در محل شایعه شده است که فرد متخلف برای تغییر کاربری پارکینک خود به تجاری، مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به شهرداری منطقه ۷ پرداخت کرده است. دو سال است که شهردای منطقه به دلیل کمبود پارکینگ در خیابان شریعتی به کسبه این خیابان قول داده است تا زمینی که در کنار نمایشگاه BMW در نبش خیابان گوهر قرار دارد را تبدیل به پارکینگ عمومی کند، اما حالا شاهد این هستیم که پارکینگی که قرار بود از سوی شهرداری خریداری شده و به عمومی تبدیل شود سقف گذاری شده و تبدیل به توسعه تجاری نمایشگاه ماشین شده است. وقتی از سوی شهرداری پی‌گیر این قضیه شدم گفته شد که بین خودشان توافق کردند. با توجه به معضل عدم پارکینگ در این خیابان و ترافیک بیش از حد مغازه دراران از وجود این پارکینگ احساس رضایت داشتند ولی متاسفانه با توافق بین مالک نمایشگاه این زمین در اختیار مالک قرار گرفته است. حالا پس از گذشت ۵۷ روز از انتشار این گزارش و عدم بی توجهی شهردار منطقه ۷ در این مورد با مرتضی طلایی گفتگو کردیم و از وی درخصوص ارتباط سببی(داماد) مالک نمایشگاه BMW با آقای ری شهری پرسیدیم. مرتضی طلایی در مورد تخلف شهردار منطقه ۷ و جزئیات پرونده نمایشگاه BMW، در گفتگو با سارا حبیب الهی اظهار داشت: اگر گفته شده که این نمایشگاه برای اقوام آقای ری شهری است باید گفت که ساحت و شان آقای ری شهری اجل به این موضوعات هست، این موضوعات به دور از آقای ری شهر است و من فکر نمی کنم که منتصبان به ایشان بخواهند از جایگاه و موقعیت ایشان سو استفاده کنند و بهتر این است که حساب شخصیت ها و افراد انقلابی را از افراد پیرامونی با هر شرایطی جدا کنیم. وی ادامه داد: اجازه بدهید اینکه نمایشگاه BMW برای چه شخصی است را خود مردم دنبال کنند. طلایی تاکید کرد: اگر صاحب نمایشگاه BMW از شهرداری درخواست تغییر کاربری به تجاری کرده است، و شهرداری به هر نحوی اجازه این خلاف را داده باشد، باید گفت که شهرداری تخلف کرده است و به هیچ وجه چنین تخلفی قابل قبول نیست. نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: در طرح های جامع، تفصیلی و پهنه بندی هایی که داریم متاسفانه خیلی قوانین و مقررات پیچیده ای وجود دارد و منشا خیلی از تخلف هایی که در شهرداری صورت می گیرد، به علت تعدد قوانینی است که به ما اجازه می دهد تصمیماتی بگیریم که ماهیتا خلاف قانون است اما شکلن مطابق با قانون است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه