English

فرماندار پلدشت:

افتتاح پروژه های عمرانی وتولیدی هفته دولت در پلدشت

فرماندار پلدشت از افتتاح و کلنگ زنی 28پروژه عمرانی وتولیدی همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح پروژه های عمرانی وتولیدی هفته دولت در پلدشت

به گزارش خبرگزاری موج،  اکبر عبدالله نژاد گفت: 28 پروژه عمرانی وتولیدی با اعتبار نزدیک به 100 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در شهرستان پلدشت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

عبدالله نژاد با اشاره به میزان اعتبارات افتتاحی و کلنگ زنی پروژه های عمرانی هفته دولت پلدشت افزود: امسال برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه عمرانی هفته دولت در سطح شهرستان پلدشت اعتباری نزدیک به 100 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

فرماندار پلدشت با اشاره به پروژه های هفته دولت تصریح کرد:سالن ورزشی ، آب شرب روستایی ، کلینیک درمانی ، آبیاری تحت فشار برخی از این طرح های افتتاحی در هفته دولت بوده که منشاء اثرات خیر برای مردم منطقه خواهد بود.

وی گفت: هفته دولت برای دست اندرکاران ومسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی است تا بتوانند گزارش اقدامات خدمات وفعالیت های خود را برای مردم تشریح نموده که این موضوع عمل به خواسته اصلی مقام معظم رهبری و مسئولین نظام است.

عبدالله نژاد رویکرد دولت را رونق تولید و اشتغال در سطح جامعه عنوان کرد، گفت: بخشداران شهرستان با همکاری اداراتی همچون شیلات، جهادکشاورزی، منابع آب و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دهیاران در سطح روستاها با تشکیل شرکتهای تعاونی جهت اشتغال پایدار تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه