English

عملیات وعده صادق هم‌افزایی میدان و دیپلماسی را در سطح منطقه و جهان نشان داد

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه در یادداشتی عنوان کرد: عملیات وعده صادق هم‌افزایی میدان و دیپلماسی را در سطح منطقه و جهان نشان داد.

عملیات وعده صادق هم‌افزایی میدان و دیپلماسی را در سطح منطقه و جهان نشان داد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، جواد بیرامزاده مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در یادداشتی در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی و تجاوز به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، تصمیم به اقدام تنبیهی علیه این رژیم گرفت و عملیات وعده صادق را در راستای دفاع مشروع و ارتقای سطح بازدارندگی، طراحی و اجرا کرد. عملیات وعده صادق که با برنامه ریزی ها و هماهنگی دستگاه های مختلف صورت گرفت و هم افزایی میدان و دیپلماسی را نشان داد، پیام های داخلی، منطقه ای و بین المللی به همراه داشت. اگر چه هنوز پرداختن به همه ابعاد و پیامدهای عملیات نظامی ایران زود است، اما با توجه به فرافکنی رسانه های غربی و جنگ روانی ایجاد شده، تبیین این رویداد توسط دوستان و همکاران رسانه ای با توجه به موارد ذیل مهم و حائز اهمیت است. 

۱. عملیات وعده صادق با هماهنگی و هم افزایی میدانی و دیپلماسی انجام شد و به همین دلیل یک اقدام کاملا موثر بود.

۲. چرایی، چگونگی، ابعاد و اثرات مثبت داخلی ،منطقه ای وبین المللی عملیات وعده صادق باید تبیین شود

۳.  عملیات وعده صادق صرفا جنبه تنبیهی داشت و ایران عامدانه از هدف قرار دادن مراکز عمومی و غیرنظامی پرهیز کرد. 

۴.  در کنار قدرت تکنولوژیک ایران در صنایع نظامی و تسلیحاتی، قدرت ایمانی و همبستگی ملی مردم در برابر مقابله با هرگونه تجاوز خارجی یا تعرض به ایران و ایرانی به وضوح میتوان دید.

۵. اگر چه عملیات وعده صادق در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل در حمله به سفارت ایران انجام شد، اما اقدامی برای جلوگیری از نابسامانی های بین المللی و ضرورت حفظ امنیت اماکن دیپلماتیک نیز به شمار می آید. 

۶.  وجود رژیم صهیونیستی، عامل بی ثباتی در منطقه است و تا زمانی که این رژیم موجودیت دارد، غرب آسیا رنگ آرامش به خود نخواهد دید.

۷.  آنچه که بیشتر حائز اهمیت است نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت و راهبری سیاست خارجی عزت آفرین برای ایران در منطقه و جهان است و ایران اسلامی با زعامت ایشان از یک قدرت منطقه ای به قدرتی جهانی تبدیل شده است که عملیات وعده صادق یکی از مظاهر آن محسوب می شود.

۸. با توجه به سیاست دوستانه و برادرانه ایران در قبال همسایگان، عملیات وعده صادق به مثابه اقدامی راهبردی است که پیامی روشن برای همه بدخواهان ایران چه در منطقه و چه در سراسر جهان داشته است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه