English

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

تنبیه رژیم صهیونیستی الزامی بود

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خلاف پروتکل‌های بین‌المللی بودو رژیم صهیونیستی تاکنون جنایات زیادی از ترور دانمشندان هسته‌ای تا حمایت از گروه‌های تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی داشته و باید تنبیه می‌شد.

تنبیه رژیم صهیونیستی الزامی بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمدحسن آصفری روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: عملیات وعده صادق ، در راستای ماده ۵۱ منشور بین‌الملل بود که بر اساس آن اجازه دفاع را به کشورهایی داده که به خاکشان تعرض صورت گرفته که اگر شورای امنیت سازمان ملل اقدامی انجام نداد، آن کشور می‌تواند برای دفاع اقدام کند.

وی بیان کرد: اقدام جمهوری اسلامی در ۲ شب گذشته یک مانور بود که رژیم صهیونیسم و کودک کُش اسرائیل بفمد که اگر جمهوری اسلامی دست به کار شود، این رژیم دیگر توان مقابله ندارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسخ جمهوری اسلامی یک اقدام ترکیبی بود که همزمان با پرواز پهبادها و موشک‌های مختلف صورت گرفت و تواتمندی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و این تهدید تا زماینکه قصدی بر علیه جممهوری اسلامی داشته باشند، وجود دارد.

آصفری عنوان کرد: اگر شورای امنیت سازمان ملل مصوبه‌ای داشته باشد که خلاف مسایل داخلی ایران باید و یا تحریم جدیدی اعمال شود، جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آید و از موقعیت‌های دیگر خود بر علیه آنان استفاده می‌کند.

وی گفت: فعلا مسئله تمام شده است اما اگر بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، اهداف دیگر مورد هدف قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: در حمله سپاه به اسرائیل نه مدرسه، نه بیمارستان و نه مناطق مسکونی مورد هدف قرار نگرفت، بلکه تنها به اهداف نظامی حمله شد.

آصفری اظهار کرد: این اقدام نشان داد اتحاد و انسجام بین همه جریانات در کشور رخ داده و همه جریانات از این اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه