English

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

هر شهید یک بیرق و چراغ فروزنده است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: در زمان کنونی هر شهیدی یک علم، بیرق و چراغ فروزنده بوده و می تواند در جای جای کشور محافل باشکوهی را گردهم آورد.

هر شهید یک بیرق و چراغ فروزنده است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در مراسم گرامیداشت ۸۴۳ شهید انتظامی آذربایجان شرقی در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز اظهار کرد: این یادواره و هزاران اثر شهدا در جای جای کشور مشهود بوده و آنان جان خود را در راه آسایش و امنیت مردم فدا کردند تا به حیات ابدی و همیشگی نایل شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نامی به غیر از نام شهدا نمی تواند چنین محافل باشکوهی را رقم بزند، افزود: شهدا با حضور در این محافل، به یاد مردم می آورند که برای حفظ ارزش ها و آرمان های اسلام و نظام جان خود را فدا کرده اند و حفظ این آرمان ها وظیفه تک تک افراد جامعه است.

وی گفت: برگزاری یادواره های شهدا و یاد آنان برای مدیران و مسوولان بخش های مختلف جامعه می تواند تلنگری باشد تا برای رفع مشکلات مردم، نظام و انقلاب تلاش کنند و تلنگری برای نیروهای مسلح است تا خدمت بی منت به مردم، رفتار حکیمانه با آنان و خوشحال کردن دل های افراد جامعه را فراموش نکنند. 

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است، ادامه داد: اگر به معنای واقعی به شهدا تاسی کنیم، همچنان که در دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شدیم، در زمان کنونی نیز بر جهان کفر پیروز خواهیم شد و پرچم پرافتخار اسلام را بر قلل جهان به اهتزاز خواهیم درآورد.

وی یادآور شد: یادواره های شهدا به ما یادآوری می کند که به راه و رسم شهدا تاسی کنیم و در مقابل هجمه دشمنان به ارزش های اسلام و نظام مانند حجاب اسلامی ساکت نشینیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همه وصایای شهدا حاوی ۲ نکته مهم است که اول اینکه از ما خواسته اند تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیب نرسد، دوم اینکه مادران و خواهران خود را به رعایت حجاب سفارش کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: در زمان کنونی هر چقدر عطر شهدا در جامعه طنین انداز شود به همان مقدار جامعه در برابر تهدیدات و اسیب های دشمنان در امان خواهد ماند.

سردار علی محمدی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای پایداری نظام مقدس اسلامی بیش از ۱۴ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز را تقدیم کرده است، افزود: از این تعداد حدود هشت هزار شهید فراجا در دوران جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس شهید شده اند.

وی اظهار کرد: بیش از پنج هزار شهید نیز در عرصه حفظ نظم و امنیت جان خود را فدا کرده اند تا برای مردم آسایش و آرامش به ارمغان بیاورند و بسیاری از این افراد در مبارزه با اشرار شهید شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سهم آذربایجان شرقی از این شهدا، تقدیم ۸۴۳ شهید، یک هزار و ۴۰۹ جانباز و ۸۲ آزاده است، گفت: تاکنون ظرفیت شهدا در فرهنگ سازی بالاترین درجه را داشته و هر جا فرهنگ ایثار و شهادت جاری بوده به موفقیت های بزرگی نایل شده ایم.

سردار محمدی، با بیان اینکه دست نیاز به سوی شهدا دراز می کنیم، اظهار کرد: ما به شهدا و خانواده های آنها مدیون هستیم و باید قدردان آن ها باشیم.

وی یادآورد شد: راه شهدا و خون پاک آنان همه ما را بر آن می دارد که همواره با اقتدار و ایثار، نظام را از هجوم دشمنان ایمن نگه داریم و ما با بهره مندی از فرهنگ شهادت در مقابل آنان ایستاده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه