English

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اصفهان :

پلیس در نظام جمهوری اسلامی در خدمت بی‌منت به مردم است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: پلیس در نظام جمهوری اسلامی در تزار انقلاب و خدمت بی‌منت به مردم و تامین امنیت و آسایش است.

پلیس در نظام جمهوری اسلامی در خدمت بی‌منت به مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام رجب و دهه فجر با اشاره به تفاوت پلیس جمهوری اسلامی با دیگر کشورها گفت: پلیس در این نظام در تزار انقلاب اسلامی و خدمت بی‌منت به مردم است ولی پلیس سایر کشورها در خدمت سردمداران و نظام سرمایه‌داری می باشد.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات مهم سازمان‌های عقیدتی سیاسی در فراجا برای کارکنان و خانواده‌های ناجا در اصفهان بویژه نوجوانان و جوانان تشریح وقایع به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام ایروانی ادمه داد: در این راستا یکی از اقدامات این نهاد تبیین سیاسی و جهاد تبیین مسائل داخلی و بین‌المللی است تا بتوانیم پلیسی در تراز نظام اسلامی و قرآن تربیت کنیم که به مردم به خوبی خدمت کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های اعتقادی و دین باوری برای کارکنان ناجا گفت: در بعد سیاسی و تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی، کانون هادیان سیاسی تاسیس شده است.

 وی ادامه داد: با دعوت از استادان دانشگاه‌ها، حوزوی  و ائمه جمعه به روشنگری و هدایت سیاسی کارکنان انتظامی در تمام رده‌ها و خانواده‌های آنها پرداخته می‌شود تا بتوانیم پلیسی در تراز نظام اسلامی و قرآن داشته باشیم.

حجت الاسلام ایروانی گفت: در راستای تقویت باورهای دینی و هدایت سیاسی برای خانواده‌ها و کارکنان روزانه کلاس هایی در کانون فرهنگی فاطمه‌الزهرا(س) برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ارتباط با برنامه‌های فراجا دردهه مبارک فجر توضیح داد: یکی از برنامه‌ها فضاسازی انقلابی است که در تمامی یگان‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی ازجمله حفظ قرآن، آموزش روخوانی قرآن توسط این نهاد برای کارکنان و خانواده های آنها اظهار داشت: امسال سه هزار و ۶۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی ثبت نام کردند که ۳۰ نفر از برادران و ۳۶ نفر از خواهران به مسابقات کشوری راه یافتند.

حجت الاسلام ایروانی ادامه داد: همچنین ۲۲ حافظ کل در سطح کارکنان و ۲ هزار و ۹۵۰ حافظ جزءهای مختلف قرآن درنهاد عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان داریم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدای فراجا در شهرستان‌ها با استقبال مردم محلات رو‌به‌رو شد.

سازمان عقیدتی سیاسی فراجا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه