English

با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان انجام شد؛

برگزاری اولین یادواره شهدای انتظامی در نجف آباد

اولین یادواره شهدای انتظامی در نجف آباد با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری اولین یادواره شهدای انتظامی در نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد باحضور فرماندهی نیروی انتظامی استان ، مسئولین شهرستان نجف آباد ، خانواده شهداء و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی وفرمانده لشگر 8 نجف  امروز درسالن حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد در ایم مراسم ضمن خیرمقدم گفت:این اولین یادوراه 59 تن از شهدای نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد است که دراین شهرستان  برگزار می شود. 

گوهری آرانی از حضور خانواده شاخص شهدای نیروی انتظامی  فراجا شهید نورخدا موسوی وشهید مهدی توسنگ از استان لرستان تقدیر کرد.

امام جمعه نجف آباد در ادامه گفت: برگزاری این یادواره بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی است چون درایام با ارزش قیام عاشورا برگزار گردیده است.

حجت السلام مصطفی حسناتی بیان داشت: مسئله شهادت یک مسئله ساده بلکه شهادت مکتب است مساوی با حیات است مشکل بشر درجامعه فعلی این است که از شهادت فاصله گرفته است.

وی ادامه داد: کل این عالم وکل دنیا برای یک تجارت بوجود آمده مهم این است چگونه تجارت کنیم مهم ترین سرمایه انسان جان است که خداوند به ما اهداء کرده است مهم این است که درست تجارت کنیم وشهدا با جانشان خوب تجارت کردند وشهدا غفلت زداه هستند

امام جمعه نجف آباد گفت: فرق بین شهدا ودیگران این است که شهیدان خوب با جانشان تجارت کردند ما جانمان را باید بدهیم چه بخواهیم چه نخواهیم اما چه بهتر که با خدا تجارت کنیم.

یادواره شهدای نیروی انتظامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه