English

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش؛

جامعه امروز به گسترش فرهنگ قرآنی نیاز دارد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: اقدامات بسیار خوبی برای گسترش فرهنگ قرآن کریم در سطح کشور انجام شده ولی کافی نیست چراکه جامعه به گسترش این فرهنگ نیاز دارد.

جامعه امروز به گسترش فرهنگ قرآنی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر شنبه در مراسم جشن قرآن دانش آموزان در تبریز با بیان اینکه قرآن دریایی از رحمت، برکت و نور است اظهار کرد: انس و تمسک با قرآن کریم می‌تواند سد محکمی در مقابل بحران‌های روحی و روانی جامعه امروزی باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی برای گسترش فرهنگ قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است افزود: باوجود اینکه دشمن تمام توان خود را بکار گرفته است تا خانواده‌ها را به سوی ارزش‌های غلط و فرهنگ منحط غرب سوق دهد اما ما شاهد تحولی عظیم در حوزه قرآن و معارف دینی در سطح کارکنان و خانواده‌های ارتش هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند شمالغرب بااشاره به اینکه فاصله از فرهنگ قرآن می‌تواند پیامدهای ناگوار و ناخوشایندی را برای جامعه اسلامی به همراه داشته باشد خاطرنشان کرد: پیوند خوردن با تعالیم قرآن کریم و اندیشه‌های ائمه معصومین (ع) می‌تواند راهگشا و پاسخگوی بسیاری از مشکلات پیش روی جوامع امروزی باشد.

جبرائیلی تاکید کرد: اقدامات بسیار خوبی برای گسترش فرهنگ قرآن کریم در سطح کشور انجام شده است ولی این حرکت‌ها نیازمند رشد و توسعه بیشتر است و نباید به برنامه‌های کوتاه مدت اکتفا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه