English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

راهبردی ترین دشمنی آمریکا با کشورمان راه اندازی جنگ ترکیبی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راهبردی ترین دشمنی آمریکا با کشورمان راه اندازی جنگ ترکیبی است.

راهبردی ترین دشمنی آمریکا با کشورمان راه اندازی جنگ ترکیبی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در قم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد و آغاز سی و پنجمین سال زعامت و رهبری مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شهدای گرانقدر حادثه ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ سازی میهن اسلامی شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه در برهه کنونی شاهد جنگ ترکیبی پیچیده، بی نظیر و تمام عیار توسط دستگاه استکباری علیه کشور و نظام اسلامی مان هستیم، خاطرنشان کرد: راهبردی ترین دشمنی آمریکا با کشورمان راه اندازی جنگ ترکیبی است که در این خصوص مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان انقلاب که مسئولیت صیانت از سرمایه های جمهوری اسلامی ایران را عهده دار هستند، به طور مکرر هشدارهای لازم را داده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی با تأکید بر اینکه نسل جوان نسبت به نسل با تجربه گذشته کمتر در جریان نفوذ، توطئه ها، نفاق، کینه توزی و حربه های دشمنان حداقل در طول ۵۰ سال گذشته قرار داشته است، خاطرنشان کرد: دست کاری ذهن نسل جوان اولین اولویت دشمن در تخریب و تحریف باورها، ارزش‌ها و آرمان های دینی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه دشمن از جنگ فیزیکی و درگیری نظامی با کشورمان مأیوس و ناامید شده است، گفت: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی به دنبال آسیب زدن به باورهای دینی و سیاسی ملت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: باورهای دینی هر ملتی به منزله خط مقدم و خاکریز اول هر کشوری است و قبل از هرگونه اِشغال جا و مکان ابتدا باید باورها و آرمان ها دست کاری شود و هر ملتی که در حفظ و نگهداری از باورها دچار خدشه شود یقینا سقوط می کند. در طول تاریخ هر ملت و کشوری سقوط کرده ابتدا باورهای خود را از دست داده است و در ادامه ذلت نابودی را به جان خریده است.

وی با تشریح چگونگی نابودی اندلس (اسپانیای امروز ) که در اختیار مسلمانان بود، توضیح داد: کشورهای اروپایی نه با جنگ نظامی بلکه با حمله به باورهای مسلمانان و راه اندازی جنگ شناختی توانستند باورهای مسلمان اندلس را که روزگاری مهد تمدن، قطب علمی و فرهنگی جهان بود را به نابودی بکشانند و به راحتی با نفوذ بر باورهای جوانان و ترویج فساد و بی بند و باری اسپانیا را از مسلمانان پس بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان اینکه سیاست امروز آمریکایی ها اندلسی کردن ایران است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ غربی، اشاعه فساد و بی بند و باری و واگرایی مردم نسبت به باورها، دین، فرهنگ، سنت، تاریخ و ... از اهداف پلید دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی خطاب به نسل جوان که باید در آینده با بینش عمیق، بصیرت و هوشیاری خود عهده دار حفظ و صیانت از شکوه انقلاب و نظام اسلامی باشند، گفت: نسل چهارم و جوان انقلاب در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن قطعا مورد هجمه و آسیب قرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: منشأ تغییر و تحریف در برخی باورها از جمله عدم ازدواج، عدم فرزند آوری، کم اعتباری به احکام خداوند از جمله حجاب و... یقینا نشأت گرفته از آسیب جنگ ترکیبی دشمن است که باید با دیدن واقعیت ها، همدلی، صبر و تقوا دشمن را از ادامه راه مایوس و ناامید کنیم.

وی با اشاره به دستاوردها، توانمندی و موفقیت های اخیر مجموعه پدافند هوایی کشورمان در زمینه توسعه برنامه های راهبردی موشکی که در راستای افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت روز افزون ایران اسلامی بویژه در حوزه علمی و نظامی خشم دشمنان را بیش از پیش بر می انگیزد و به همین دلیل است که چون چشم دیدن رشد و تعالی کشورمان را ندارند به بهانه های مختلف علیه کشورمان تحریم های ناجوانمردانه اعمال می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: کارکنان ارتش غیور کشورمان باید با همکاری مستمر و جهادی با سامانه حفاظت اطلاعات، عقیدتی سیاسی و سامانه فرماندهی در راستای عزت و سربلندی بیش از پیش کشورمان قدم های مثبت تری بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی